Gå til innhold

kino bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kjipt for 5 - 6 åringer?

Er så rådvill på hva vi skal finne på til jena vår til bursdagen hennes.

Hun er stille og forsiktig, ikke den som er det natulige midtpunktet kan man si...

Hun vil ha bursdag, men vi sliter litt med å få ut av henne hvem som skal inviteres.

Vi tenkte først å invitere jentene på avdelingen. Totalt 6 stk

"Problemet" er at 2 av jentene er mye mindre. Jeg er redd de ikke kommer pga de ikke egentlig bruker å leke sammen. Da er vi nede i 4 stk.

2 av jentene er nye i høst, disse er utlendinger og her kommer alle mine fordommer frem... jeg har jo hørt at det er vanlig at de ikke bruker å dra i bursdager, og dersom disse to ikke kommer sitter vi igjen med 2 stykker. Altså min datter og en gjest...

Uansett om de kommer er jeg redd min datter synes det er lite med bare 3 gjester :\

Prøvde å foreslå å inviter skolegruppa, det blir 8 totalt.

Jenta mi ble helt fortvilt, var 1 gutt der hun absolutt IKKE vil ha i bursdag!

Men vi kan jo ikke invitere 7 av 8...

Har mest lyst å droppe hele bursdagen.

Får helt vondt i magen av å tenke på den :(

Vet ikke helt hva som er vanlig heller, min lille blir nesten aldri invitert i bursdager. I år har hun vært i bare 1... (og da har hun vært i alle hun har blitt invitert i..)

Meeeen, spørsmålet før jeg snakket meg helt bort her var egentlig: bursdag på kino, er det greit? Eller tenker dere det er litt sløvt??

Anonymous poster hash: e5a26...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino-bursdag for barnehagebarn er jeg litt usikker på. Som du sier, noen av dem er jo ganske små.

Har dere ikke noen barn i nabolaget, i familien, barn av venner osv som hun leker med og som dere kan be i tillegg til jentene på gruppa? Ville ha satset på en klassisk barnebursdag hjemme fylt med organiserte leker. På den måten har dere full kontroll fra a til å og det slipper å bli ukomfortabelt for jenta di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...