Gå til innhold

Hvorfor tror du Per Sandberg går av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror han er snurt fordi han ikke fikk komme i regjering. Grunnen til at han ikke fikk komme i regjering er det åpenbare + at jeg tror han har en del skjeletter i skapet som ikke ville tålt dagens lys. 

Anonymous poster hash: 40052...651
Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi han ikke vil være med på at frp har brutt alle løftene sine allerede.

Anonymous poster hash: a7e33...ec7
Skrevet

Eg synes ikkje det er særlig givande å spekulere i det, men den mest openbare grunnen ville vel vere at det ikkje går i lengda å pendle hundrevis av kilometer..

Skrevet

Jeg kunne ærlig talt ikke bryddmeg mindre kjenner jeg. Ikke kommer jeg til å savne ham heller.

Anonymous poster hash: d5000...4f3

Skrevet

Han sier da rett ut at han ikke er motivert. Stort tydeligere går det vel ikke an å si det.

Skrevet

Han har blitt tigget og bedt om å bli m i regjering. Sandberg er sta og egenrådig og gjør som han ønsker, og så kommer d en bok om noen uker....

Anonymous poster hash: 6f8f9...0ac

Skrevet

Tror ikke du er klar over hvor tøft det er i ha en slik jobb... Er ikke som å stå i kassen på Rema1000! 

Anonymous poster hash: f50b9...eae
Skrevet

Tillegg til at han har familie. 

Anonymous poster hash: f50b9...eae
Skrevet

Spørs om han kommer med noen uttalelser i boken sin som ikke er forenlig med å sitte i den posisjonen han er i nå. Boka kommer vel om bare noen få uker, og da er det jo også greit å skape litt blest og gratis pr i forkant.

Anonymous poster hash: 014af...523

Skrevet

Like greit at den kuken gir seg..

Anonymous poster hash: f86ae...002

Skrevet

Innlegg slettet pga ryktespredning. Det er i følge forumreglene ikke greit her inne.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Fint lite å spekulere i, Per har alltid vært en mann som gjør som han vil. Jeg er på ingen som helst måte enig med han, men av alle FRP'ere er faktisk han den jeg har størst respekt for, ene og alene fordi han står for det han sier, men er ydmyk når det trengs. At han velger å gi seg/ta en pause mens han er nærmest på topp vitner vel bare om at han fortsatt har sin integritet intakt, setter familie og seg selv først og gir beng i hva andre måtte mene. Og det står det respekt av. 

Forøvrig stemmer jeg Rødt og har ellers stort sett bare nedlatende ting å si om FRP ;-p 

Skrevet

Fint lite å spekulere i, Per har alltid vært en mann som gjør som han vil. Jeg er på ingen som helst måte enig med han, men av alle FRP'ere er faktisk han den jeg har størst respekt for, ene og alene fordi han står for det han sier, men er ydmyk når det trengs. At han velger å gi seg/ta en pause mens han er nærmest på topp vitner vel bare om at han fortsatt har sin integritet intakt, setter familie og seg selv først og gir beng i hva andre måtte mene. Og det står det respekt av. 

Forøvrig stemmer jeg Rødt og har ellers stort sett bare nedlatende ting å si om FRP ;-p 

Er han den FRP'eren som du har mest respekt for? Det er vel ingen i partiet som er så usaklig som han. Det er vel heller ingen andre i noe parti, som har stått synlig beruset på talerstolen på Stortinget. (Dette er ikke ryktespredning, Himmel og hav - for det stod i alle avisene, og Sandberg innrømmet det selv).  Tror du, prinsesse Hengepupp, at han har gått frivillig fordi han har satt sin egen familie først - eller er det den offisielle grunnen han har fått beskjed om å fortelle, når han har fått beskjed om å fratre sin stilling? Ikke ryktespredning, himmel og hav - bare spekulasjon!

Anonymous poster hash: be682...6c3

Skrevet

Tror det lå i kortene;han valgte å ikke bli minister pga familieliv og nå er det sikkert også familielivet som er grunnen.Hvorfor ikke?Å være politikere er en livsstil,ikke en jobb.Og det går ut over noe, spesielt om man ikke bor i Oslo... 

Anonymous poster hash: 9cff2...d8e
Skrevet

Tror det lå i kortene;han valgte å ikke bli minister pga familieliv og nå er det sikkert også familielivet som er grunnen.Hvorfor ikke?Å være politikere er en livsstil,ikke en jobb.Og det går ut over noe, spesielt om man ikke bor i Oslo... 

Anonymous poster hash: 9cff2...d8e

Naive folk som tror at han ikke ble minister fordi han prioriterte familielivet - Hvorfor skal han gjøre det når de akkurat har kommet til makta? Det er NÅ han sitter i posisjon til å påvirke. (Og da velger han å ikke bli minister?) Det høres veldig merkelig ut i mine ører. Grunnen er helt sikkert at han ikke fikk tilbud om det, fordi de hadde planer om å kvitte seg med ham - Grunnen til det - kan du bare spekulere i, men leser du litt om historikken hans, så kan du sikkert trekke din egen konklusjon.

Skrevet

Er han den FRP'eren som du har mest respekt for? Det er vel ingen i partiet som er så usaklig som han. Det er vel heller ingen andre i noe parti, som har stått synlig beruset på talerstolen på Stortinget. (Dette er ikke ryktespredning, Himmel og hav - for det stod i alle avisene, og Sandberg innrømmet det selv).  Tror du, prinsesse Hengepupp, at han har gått frivillig fordi han har satt sin egen familie først - eller er det den offisielle grunnen han har fått beskjed om å fortelle, når han har fått beskjed om å fratre sin stilling? Ikke ryktespredning, himmel og hav - bare spekulasjon!

Jeg har ikke sagt jeg liker fyren ;-) Men det står respekt av at han faktisk HAR tatt ansvar for blemmene sine, for det er det ikke alle som gjør. Om han går frivillig eller er blitt trua til å gå av Siv er meg klekkende likegyldig. Men slik jeg kjenner mannen tror jeg neppe han lar seg pille på nesen av noen andre enn kjerringa - kanskje ;-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...