Gå til innhold

*FIT FØR JUL*

Anbefalte innlegg

OK, da er tråden for oss som skal bli syyykt spreke og flotte innen jul opprettet.

Selv skal jeg som sagt ned 6-7 kilo og bli myye sprekere. Har startet i dag med en liten 30-minutters svæmme-økt :) .

Neste mandag rapporterer vi nedgang (eller oppgang!!! - gud forby!)) i midje-centimer og kilo.

Jeg foreslår ny tråd hver uke, eller sblir den jo sinnsykt lamng. Eller er det best med den samme hele tiden?

Anonymous poster hash: fc717...bdc
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092327-fit-f%C3%B8r-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med! Jeg har arbeidet med saken i åtte uker, gått ned 5 kilo så langt. Jeg ammer mye, har en baby på snart seks måneder, og vil ikke at det skal gå så fort av hensyn til babyen og melka.

Å måtte rapportere til noen er alltid bra:)

Mitt mål: 75 kilo før sydentur om to uker (1,5 kilo gjenstår), deretter 72 kilo før jul. Endelig mål: ca 67 kilo, dato for det er foreløpig ikke satt. Jeg blir ergo ikke superfit FØR jul, men litt fittere iallefall:)

Annonse

Jeg er med! Jeg har arbeidet med saken i åtte uker, gått ned 5 kilo så langt. Jeg ammer mye, har en baby på snart seks måneder, og vil ikke at det skal gå så fort av hensyn til babyen og melka.

Å måtte rapportere til noen er alltid bra:)

Mitt mål: 75 kilo før sydentur om to uker (1,5 kilo gjenstår), deretter 72 kilo før jul. Endelig mål: ca 67 kilo, dato for det er foreløpig ikke satt. Jeg blir ergo ikke superfit FØR jul, men litt fittere iallefall:)

Ja. alle typer fit er bra - både superfit og litt fit'ere ;-)

HI

Anonymous poster hash: fc717...bdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...