Gå til innhold

*FIT FØR JUL*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

OK, da er tråden for oss som skal bli syyykt spreke og flotte innen jul opprettet.

 

Selv skal jeg som sagt ned 6-7 kilo og bli myye sprekere. Har startet i dag med en liten 30-minutters svæmme-økt :) .

 

Neste mandag rapporterer vi nedgang (eller oppgang!!! - gud forby!)) i midje-centimer og kilo.

 

Jeg foreslår ny tråd hver uke, eller sblir den jo sinnsykt lamng. Eller er det best med den samme hele tiden?

 



Anonymous poster hash: fc717...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan jo se hvor mange vi blir og hvor lang tråden blir etterhvert. Så kan vi evt lage ny:)

Og hvor måler man egentlig midjen? Er det på det smaleste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo se hvor mange vi blir og hvor lang tråden blir etterhvert. Så kan vi evt lage ny:)

Og hvor måler man egentlig midjen? Er det på det smaleste?

Jeg måler ihvertfall på det smaleste.

 

Anonymous poster hash: fc717...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Jeg har arbeidet med saken i åtte uker, gått ned 5 kilo så langt. Jeg ammer mye, har en baby på snart seks måneder, og vil ikke at det skal gå så fort av hensyn til babyen og melka.

 

Å måtte rapportere til noen er alltid bra:)

 

Mitt mål: 75 kilo før sydentur om to uker (1,5 kilo gjenstår), deretter 72 kilo før jul. Endelig mål: ca 67 kilo, dato for det er foreløpig ikke satt. Jeg blir ergo ikke superfit FØR jul, men litt fittere iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! Jeg har arbeidet med saken i åtte uker, gått ned 5 kilo så langt. Jeg ammer mye, har en baby på snart seks måneder, og vil ikke at det skal gå så fort av hensyn til babyen og melka.

 

Å måtte rapportere til noen er alltid bra:)

 

Mitt mål: 75 kilo før sydentur om to uker (1,5 kilo gjenstår), deretter 72 kilo før jul. Endelig mål: ca 67 kilo, dato for det er foreløpig ikke satt. Jeg blir ergo ikke superfit FØR jul, men litt fittere iallefall:)

 

 

Ja. alle typer fit er bra - både superfit og litt fit'ere ;-)

 

HI

 

Anonymous poster hash: fc717...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...