Gå til innhold

uff så tullete :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mamma til fire flotte jenter( de to siste er noen mirakler siden vi fikk beskjed at vi ikke kunne få flere)

Saken er at min venninne fikk beskjed på fredag at de venter en gutt, de har to jenter fra før.

Og jeg er rett og slett litt små misunnelig på henne, jeg har alltid ønsket meg en sønn.

Selvfølgelig elsker jeg jentene mine over alt men allikavel så er ønske om en sønn stor liksom litt som en sorg.

Vet dette er helt tåpelig men slik føler jeg det. :(

Anonymous poster hash: fbbb9...83b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke skam deg over følelsene dine! Det er ikke noe du kan noe for. Selvfølgelig er det lett å forstå at det er en liten sorg å ikke ha en sønn i tillegg til de fine døtrene dine.

Med det mener eller ønsker du ikke noen noe vondt, du har bare et savn i hjertet ditt. Jeg tror de fleste klarer å forstå den følelsen. (Og for øvrig synes jeg ikke det er tåpelig å føle det slik)

Anonymous poster hash: 1cbe0...964
Skrevet

Helt naturlig følelse. Jeg har en gutt og venter nå gutt nummer to. Jeg er skikkelig skuffet. Ikke fordi det er gutt, men fordi samboer bare vil ha to og da vet jeg jo at jeg aldri får jente:(

Anonymous poster hash: d4d4f...a5e
Skrevet

Jeg veter gutt nummer 3. Er egentlig veldig fornøyd med det, men tenker det kan være situasjoner der jeg kommer til ånske at jeg hadde en datter.

Med tanke på alle "så da blir det nok en til da for å prøve på jenta!" Kommentarene jeg har fått så er det helt naturlig å tenke som deg :)

Anonymous poster hash: 93e39...2b7

Skrevet

Takk jenter føler meg jo litt råtten og tenke slik er jo selvfølgelig glad på deres veiene .

Vet at hun blir veldig glad :)

Vi har liksom hatt navnet klart så lenge :/

Men jeg er glad for at jeg har fått de flottete jentene ♡

Anonymous poster hash: fbbb9...83b

Skrevet

Jeg har 3 flotte jenter som jeg aldri ville byttet bort i verden, men da svigerinnen min fikk en gutt, kjente jeg på litt av det samme som du føler nå. Skulle gjerne hatt en gutt i tillegg til jentene mine:)

Anonymous poster hash: 69545...26c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...