Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 http://www.nrk.no/ostlandssendingen/fire-unge-gutter-tiltalt-for-ran-1.11322956 Tenk å skylde på rasisme!! De raner og banker opp en fyr, også er unnskyldningen at han sa noe rasistisk? FY så forbannet jeg blir! Anonymous poster hash: 256ba...32a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 http://www.nrk.no/ostlandssendingen/fire-unge-gutter-tiltalt-for-ran-1.11322956 Tenk å skylde på rasisme!! De raner og banker opp en fyr, også er unnskyldningen at han sa noe rasistisk? FY så forbannet jeg blir! Anonymous poster hash: 256ba...32a syns du utlendinger skal tåle masse rasistisk dritt? Anonymous poster hash: bf5e9...139
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 http://www.nrk.no/ostlandssendingen/fire-unge-gutter-tiltalt-for-ran-1.11322956 Tenk å skylde på rasisme!! De raner og banker opp en fyr, også er unnskyldningen at han sa noe rasistisk? FY så forbannet jeg blir! Anonymous poster hash: 256ba...32a syns du utlendinger skal tåle masse rasistisk dritt? Anonymous poster hash: bf5e9...139 Det er ingenting som tilsier at noe rasistisk skjedde, det er jo bare en unnskyldning! De gikk organisert til verks, stjal fra han og banket han opp. OM det var noe rasistisk over noe han sa, mener du at han fortjener å bli banket opp? Og nei, ingen skal tåle rasisme, men ingen skal banke noen opp heller! Anonymous poster hash: 256ba...32a
CaptainHindsight Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 http://www.nrk.no/ostlandssendingen/fire-unge-gutter-tiltalt-for-ran-1.11322956 Tenk å skylde på rasisme!! De raner og banker opp en fyr, også er unnskyldningen at han sa noe rasistisk? FY så forbannet jeg blir! Anonymous poster hash: 256ba...32a syns du utlendinger skal tåle masse rasistisk dritt? Anonymous poster hash: bf5e9...139 Forstår jeg deg riktig nå? Mener du det er greit å rane og banke opp noen, om de kommer med et rasistisk utsagn?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Bombe at det var somaliere da! Anonymous poster hash: 96cb8...efe
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Helt enig!! Hvis innvandrere oppfører seg på den måte bør de få envegs billett ut av Norge!! Vi har nok kriminelle å ta vare på her fra før.. Drittfolk som bare ødelegger for andre innvandrere som faktisk er fine mennesker!! Blir så forbanna.. Anonymous poster hash: 7a5e8...978
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Det er veldig skremmende :-s er ikke rart at jeg er redd for å gå alene Anonymous poster hash: ad409...8fa
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 I denne tråden var det en god porsjon rasisme ja. Hvorfor forundrer det meg ikke? Hvis det er som ungdommene har fortklart, at fyren gikk bort til guttene og sa noe rasistisk til de før han sparket løs etter de, er det da ikke på sin plass at han fikk det han i retur? Jeg synes faktisk det er helt greit å slå ned rasister. Ingen rasister på våre gater! Anonymous poster hash: d5710...ae3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 I denne tråden var det en god porsjon rasisme ja. Hvorfor forundrer det meg ikke? Hvis det er som ungdommene har fortklart, at fyren gikk bort til guttene og sa noe rasistisk til de før han sparket løs etter de, er det da ikke på sin plass at han fikk det han i retur? Jeg synes faktisk det er helt greit å slå ned rasister. Ingen rasister på våre gater! Anonymous poster hash: d5710...ae3 Ettersom det er en ransbølge utført av nettopp utlendinger så tviler jeg ikke på at det hele var et godt gammeldags ran. Men selvfølgelig greit å dra rasismekortet så naive nordmenn skal tvile på sine egne. Vet du, jeg blir kvalm av holdningene dine! At en gjeng grisebanker EN PERSON er aldri greit!! Anonymous poster hash: 256ba...32a
mamma_bergen Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 I denne tråden var det en god porsjon rasisme ja. Hvorfor forundrer det meg ikke? Hvis det er som ungdommene har fortklart, at fyren gikk bort til guttene og sa noe rasistisk til de før han sparket løs etter de, er det da ikke på sin plass at han fikk det han i retur? Jeg synes faktisk det er helt greit å slå ned rasister. Ingen rasister på våre gater! Anonymous poster hash: d5710...ae3 Kødder du?
CaptainHindsight Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 I denne tråden var det en god porsjon rasisme ja. Hvorfor forundrer det meg ikke? Hvis det er som ungdommene har fortklart, at fyren gikk bort til guttene og sa noe rasistisk til de før han sparket løs etter de, er det da ikke på sin plass at han fikk det han i retur? Jeg synes faktisk det er helt greit å slå ned rasister. Ingen rasister på våre gater! Anonymous poster hash: d5710...ae3 Så flott holdning! Ikke ulik en rasistisk tankegang, faktisk!
Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Hei, Jeg vil informere om at jeg har ryddet opp i denne tråden, og fjernet innlegg som er upassende og inneholder hatefulle ytringer. Vil samtidig minne om at innlegg som inneholder hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion eller livssyn vil bli slettet. Vi må også forholde oss til Straffelovens § 135a. Hvis dere lurer på hvorfor modereringen er forandret, så er det forklaring fra Elin her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144092384-slik-modererer-vi/ Kira, brukermoderator
Jallow B Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Hei, Jeg vil informere om at jeg har ryddet opp i denne tråden, og fjernet innlegg som er upassende og inneholder hatefulle ytringer. Vil samtidig minne om at innlegg som inneholder hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion eller livssyn vil bli slettet. Vi må også forholde oss til Straffelovens § 135a. Hvis dere lurer på hvorfor modereringen er forandret, så er det forklaring fra Elin her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144092384-slik-modererer-vi/ Kira, brukermoderator Du glemte noen innlegg lengere opp.
Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Hei, Jeg har igjen måtte slette de siste innleggene grunnet upassende ytringer om andre folkeslag og meddebattanter, i tillegg til sitering av dette. Kan dere være så snill respektere reglene videre i denne debatten? Kira, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 Kødder du kira?? Seriøst? Har du hørt om ytringsfrihet ? Hvorfor i all verden slettet du innleggene mine? Det er ren fakta som kom frem. Om du liker det eller ikke! Anonymous poster hash: c72d6...723
Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Kødder du kira?? Seriøst? Har du hørt om ytringsfrihet ? Hvorfor i all verden slettet du innleggene mine? Det er ren fakta som kom frem. Om du liker det eller ikke! Anonymous poster hash: c72d6...723 Hei, Alle innleggene som ble slettet var enten brudd på reglene eller sitering av slike innlegg. Hvis du mener at jeg slettet noe som ikke burde vært slettet, kanskje det kan være fordi du siterte et innlegg? Vi har fått nye regler i dag, og vi har derfor ikke muligheten til å redigere bort deler av et innlegg lenger. Kira, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Tviler på at en mann på 29 år går bort til en gjeng med somaliere og sier noe rasistisk. Da ber han jo om bank. Anonymous poster hash: 4b7f6...58f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #18 Skrevet 28. oktober 2013 I denne tråden var det en god porsjon rasisme ja. Hvorfor forundrer det meg ikke? Hvis det er som ungdommene har fortklart, at fyren gikk bort til guttene og sa noe rasistisk til de før han sparket løs etter de, er det da ikke på sin plass at han fikk det han i retur? Jeg synes faktisk det er helt greit å slå ned rasister. Ingen rasister på våre gater! Anonymous poster hash: d5710...ae3 Selvfølgelig liker Jallow b dette .... Anonymous poster hash: d2608...4ae
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #19 Skrevet 28. oktober 2013 Helt helt for jævlig. Håper de får tilbake som de fortjener. Selvfølgelig har ikke denne mannen sagt noe til dem.'Idiotisk. De fortjener et helt forjævlig liv, håper de har det å at de lider disse jævlene. Anonymous poster hash: d2608...4ae
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #20 Skrevet 28. oktober 2013 I denne tråden var det en god porsjon rasisme ja. Hvorfor forundrer det meg ikke? Hvis det er som ungdommene har fortklart, at fyren gikk bort til guttene og sa noe rasistisk til de før han sparket løs etter de, er det da ikke på sin plass at han fikk det han i retur? Jeg synes faktisk det er helt greit å slå ned rasister. Ingen rasister på våre gater! Anonymous poster hash: d5710...ae3 Hvordan kan du like denne kommentaren, Jallow B? Er det greit om utlendinger grisebanker alle som sier noe som kan tolkes som rasistisk? Anonymous poster hash: 256ba...32a
Jallow B Skrevet 29. oktober 2013 #21 Skrevet 29. oktober 2013 I denne tråden var det en god porsjon rasisme ja. Hvorfor forundrer det meg ikke? Hvis det er som ungdommene har fortklart, at fyren gikk bort til guttene og sa noe rasistisk til de før han sparket løs etter de, er det da ikke på sin plass at han fikk det han i retur? Jeg synes faktisk det er helt greit å slå ned rasister. Ingen rasister på våre gater! Anonymous poster hash: d5710...ae3 Hvordan kan du like denne kommentaren, Jallow B? Er det greit om utlendinger grisebanker alle som sier noe som kan tolkes som rasistisk? Anonymous poster hash: 256ba...32a Fordi jeg tok det som en halvspøk. Derfor.
Helene Harepus Skrevet 29. oktober 2013 #22 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg synes disse guttene fremstår som svært utroverdige og tror ikke på deres forklaring av hendelsen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #23 Skrevet 29. oktober 2013 Noen ganger skulle "øye for øye, tann for tann" vært akseptert. Anonymous poster hash: afbe4...06e
Januars lykkeliten Skrevet 29. oktober 2013 #24 Skrevet 29. oktober 2013 I denne tråden var det en god porsjon rasisme ja. Hvorfor forundrer det meg ikke? Hvis det er som ungdommene har fortklart, at fyren gikk bort til guttene og sa noe rasistisk til de før han sparket løs etter de, er det da ikke på sin plass at han fikk det han i retur? Jeg synes faktisk det er helt greit å slå ned rasister. Ingen rasister på våre gater! Anonymous poster hash: d5710...ae3 Hvordan kan du like denne kommentaren, Jallow B? Er det greit om utlendinger grisebanker alle som sier noe som kan tolkes som rasistisk? Anonymous poster hash: 256ba...32a Fordi jeg tok det som en halvspøk. Derfor. Hva var spøken ?
Januars lykkeliten Skrevet 29. oktober 2013 #25 Skrevet 29. oktober 2013 Bombe at det var somaliere da!Anonymous poster hash: 96cb8...efe Hvorfor det ? Og når moderator ryddet, burde ikke denne også vært fjernet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå