Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Er 38+3 og idag har jeg grått pga jeg ser ut som en flodhest pga enorme mengder vann og ødemer! Håret mitt ser ikke ut så har bestilt meg time til frisøren i morgen selv om jeg egentlig ikke burde bruker penger på det nå. Nå har griningen gått over til latterkuler for samboeren min etterligner meg for å få meg i bedre humør, og jeg ser selv hvor hormonell GAL jeg er. Hvor skal dette ende.. Klokka er 2 på dagen og jeg gråter, ler, brøler... Føler jeg burde bli lagt inn på galehus til tider. Anonymous poster hash: c707e...60c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Hehehe! Du fikk meg til å trekke på smilebåndet på en dyster dag! Takk Anonymous poster hash: 61453...3f8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Enda en fantastisk bieffekt av å være gravid..! Bra du klarer å se deg selv oppi dette da,at du vet at det ikke kommer til å vedvare,heldgvis! Man blir så forandra både kroppslig og psykisk når man er gravid,at det er helt ubeskrivelig til tider. Lykke til,du kommer snart til å føde!ikke det at hormonene er ute av kroppen med en gang,men da har du iallefall et annet fokus! Anonymous poster hash: 8c585...3b7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Godt at noen andre også kan le av meg, nesten som jeg gråter av det! Haha Er helt utrolig hva disse hormonene kan gjøre med kroppen ja, virker som det blir verre for hver gang også! Håper jeg føder snart, så blir det vel helst barseltårer HI Anonymous poster hash: c707e...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå