Gå til innhold

Jeg bæsja i senga til kjæresten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er faktisk helt, helt sant! Jeg liker ikke å ligge naken fordi jeg er så redd for at jeg skal tro jeg er på do i søvne. Og inatt fikk jeg bevist at det ikke er tull...

For en time siden våknet jeg av at jeg kjente noe kom ut. Jeg løp på do mens jeg tenkte "herregud, håper det ikke var blod. Ikke blod, ikke blod!" (Har hatt blødningsproblemer). Så setter jeg meg på do og kjenner at det renner like herlig bakfra som forfra. " herregud, håper det var blod, håper det var blod!"

Det var dritt!!! Jeg bæsja i senga hans. Jeg måtte selvsagt vekke han og bytte laken, men jeg sa det var "utflod eller noe sånt". Å, så grusomt. Jeg har aldri, aldri opplevd noe sånt før. Noe så pinlig, enda han ikke vet hva det faktisk var... :(

Og jeg er en helt normal, oppegående dame. Sitter på badet hans nå, kvalm og uggen. Datteren min var syk med løs mage og oppkast for fire dager siden, kanskje det jeg har fått nå...

Anonymous poster hash: 3d9ee...c23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he. Ikke tenk på det mer. Vi er alle mennesker, og det der kan skje den beste. Ingen stor katastrofe. Ta det med et smil og le av det. Dersom han sier noe så beklager du, og så kan du jo le og si at 'jeg driter ikke i deg altså'.

Anonymous poster hash: f1829...c78

Skrevet

Huff, stakkars! Er du syk? Det skjedde med meg da jeg hadde skikkelig omgangssyken en gang, flaueste jeg har vært med på (var heldigvis mannen min da, ikke kjæresten).

Anonymous poster hash: b0a24...c5f
Skrevet

Shit happens.

Anonymous poster hash: c2ac9...4e6
Skrevet

Så herlig med så oppmuntrende svar :) jeg er egentlig ikke syk. Dvs, hadde jo mageproblemer inatt og kastet opp litt også, men syns formen virker ok nå. Tror ikke kjæresten merker noe, for jeg slang lakenet rett i vaskemaskinen og skal starte den når han drar nå om fem min ;)

Anonymous poster hash: 3d9ee...c23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...