Gå til innhold

Spørsmål ang. angrepille!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For ca 2 mnd siden kuttet jeg ut pillen etter å ha prøvd alskens pervansjon som hadde negativ innvirkning på kropp og sjel!

Vel, etter å ha vært beskyttet i årevis er det da kondom som gjelder.

Men her den ene dagen ble jeg overøst med sexlysten som har vært vekke i årevis og hverken meg eller sambo tenkte kondom før etterpå.

Tidligere samme dagen kjente jeg små eggløsningmurringer. Etter sexen tenkte jeg at jeg bør ta angrepille dagen etter. Neste dag kom, og luringer fortsatte. Da jeg på ett toalettbesøk oppdaget masse "eggløsningsslim", sendte jeg sambo rett på apoteket og heiv i meg pillen 18 timer etter samleiet.

Men nå går jeg og tenker fælt på hva sjansene er for at jeg kan bli gravid siden det sannsynligvis var midt i eggløsningen!!

Kun tiden vil vise, men jeg ville blitt veldig takknemlig for meninger!

:)

Anonymous poster hash: 54711...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrepillen fungerer primært ved å utsette eggløsningen, samt at den har en liten effekt ved å gjøre det verre for et befruktet egg å få festet seg. 

Altså har angrepilllen svært liten effekt om du allerede hadde eggløsning. 

Anonymous poster hash: caedb...d2d
Skrevet

Har i denne perioden hatt konstant murringer. Hadde det i min forrige graviditet også. Vet ikke om det er bivirkninger eller befruktning.. Kan ikke teste med før om ett par uker, så det er nervepirrende! Blir gal av å vente.

Noen som tror eller mener noe?

Anonymous poster hash: 54711...af3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...