Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er syk og må opereres. Har vært en helt uvirkelig opplevelse. Jeg klarer ikke stoppe å tenke på at jeg kan dø,jeg vil ikke dø. Jeg vil se barna vokse opp. Jeg vil kysse mannen min god natt hver kveld. Jeg er så redd. Jeg skulle ønske jeg hadde noen å snakke med. Grusomt å sitte alene på sykehuset med alle disse tankene. Anonymous poster hash: c2e0b...554
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 uff det må være helt uutholdelig!!! men hva er det som feiler deg? er det sykdommen du kn dø av, eller er det operasjon du er redd for? sender deg en god klem!!! Anonymous poster hash: 7871a...a84
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg kan dø hvis jeg ikke opereres, men er veldig redd for operasjonen også. Jeg skal hjerteopereses. Takk for svar. Anonymous poster hash: c2e0b...554
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg kan dø hvis jeg ikke opereres, men er veldig redd for operasjonen også. Jeg skal hjerteopereses. Takk for svar. Anonymous poster hash: c2e0b...554 jeg skjønner at det ikke er lett, men kan absolutt ikke forstå situasjonen din! Men jeg får medfølelse med deg! Har de gitt deg noen prognoser på om operasjonen vil gå bra da? for de fleste så går vel operasjonen bra, og da kan du jo ha mye mer tid med familien din på jorden.. Anonymous poster hash: 7871a...a84
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er ung, og de ser ingen grunn til at det skal gå galt. Men de skal jo åpne meg og inn å tukle på hjertet mitt. Er jo alltid en risiko. Takk for at du er så snill å snakker med meg. Anonymous poster hash: c2e0b...554
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 joda, men heller en operasjon, enn en sikker død.. ikkesant?hvor lenge blir det til du evt får operere da? dette går så bra så!! det er jeg sikker på! <3 legene er blitt så flinke i dag at de klarer det meste!Du må sikkert ha tusen tanker i hodet ditt på en gang nå... Anonymous poster hash: 7871a...a84
Gjest meg&mini Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Såklart er du redd!!! Uff.., Stakkars deg. Masse lykke til med operasjonen:) Det skal nok gå helt fint. Sender deg en klem.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Ønsker du å bli frisk, er du alt på helbredelsens vei. - sies det. Og det tror jeg også! Men såklart komme slike beskjeder som et sjokk. Det er ikke menneskelig å IKKE føle en form for frustrasjon/hjelpløshet/redsel, i en slik situasjon. Et inngrep er et inngrep, enten det er lite eller stort. Og det er alltid risikabelt. Men!: hvor mange mister livet under et planlagt inngrep? Som i ditt tilfelle? De har sin fulle kontroll. Du er på et sykehus, de vet hva som skal gjøres, og du er i de aller beste hender! Dette skal gå så bra! Tenk positivt! Når du våkner opp etter operasjon og føler seg litt forfjamset, da skal du prøve å le et lite øyeblikk. Kjenn på den følelsen av å ha kommet utav noe slikt. Du er fri, og du har fått livet i gave. Og for resten av livet skal du nyte hver dag og tenke på at den sjokkbeskjeden du fikk, den gjorde deg bare sterkere! Masse masse lykke til! Jeg heier på deg! Og jeg vet du vinner! stor klem! Anonymous poster hash: dd2ac...a3a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Åhh, tusen takk. Det varmer, takk. Opereres denne uken som kommer. hi Anonymous poster hash: c2e0b...554
Tante_Esel Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Åhh, tusen takk. Det varmer, takk. Opereres denne uken som kommer. hi Anonymous poster hash: c2e0b...554 masse lykke til <3 skal sende deg masse positive tanker!!! dette går bra !!!
Monajenten Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Huff, for en beskjed å få. Men prøv så godt du kan å tenke positivt! Tenk så heldig du er for at de faktisk har oppdaget at du trenger operasjon Det blir et planlagt og kontrollert inngrep og det kommer til å gå kjempefint! Jeg forstår at du har det tøft nå, men det kommer til å gå kjempebra Jeg heier på deg! Sender deg en god klem i natten
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Dette går kjempefint Bestefaren min fikk beskjed om at han var døende, og ble operert i godt voksen alder. Dette er nå TREDVE år siden, og han lever i beste velgående Dette går bra!! Har operert selv, så vet det er skummelt, men dette er rutine for legene. Mange klemmer. Anonymous poster hash: 74ec9...4a9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Vil bare si at det er sykepleiere på jobb hele tiden. De er også til å snakke med om løst og fast. Har selv vært nattsykepleier i flere år. Ikke føl at du maser. Anonymous poster hash: e2172...7ed
Peggy Sue Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Livet ditt var i større fare før legene oppdaget feilen og det overlevde du jo fint. Da kommer dette også til å gå kjempefint. Nei, ungene dine kommer nok til å måtte "slite" med deg til du er gammel og grå:-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 Vet hvordan du har det. Jeg har selv hatt mange operasjoner i hodet. Og i høstferien ble jeg øyeblikkkelig innlagt og operert igjen i hodet. Og dette ble prioritert. Selv om jeg har hatt flere operasjoner fikk jeg ett sjokk. Og det må bearbeides. Selv om jeg hadde dårlig tid. Men jeg brukte tid med å prate med medpasientene på rommet. Det hjalp. Mange sykehus har stille rom, hvor en kan tenne lys osv. Sykehusprest og ikke minst sykepleiere og hjelpepleiere som har jobbet der i mange år. Og det er så sjeldent det det skjer noe, og da er de drillet på det også. Alle har som mål att du skal bli frisk og fin igjen : ) Anonymous poster hash: f4587...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå