Gå til innhold

Syns alle bør innom denne bloggen :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hun har stått på fælt.Ser ikke ut som gamle jenta heller..

Anonymous poster hash: 56f54...d62
Skrevet

Synes det var trist lesning (leste bare øverste innlegget), men er ikke overrasket. I dagens samfunn skal man ikke ha flere enn maks to barn, kanskje en trendjemann hvis man har vært uforsiktig. Men jeg har tenkt tanken, har lyst på nr 3, men siden vi har det perfekt med to barn kommer kanskje noen til å stusse over en tredjemann og tenke at det må være uplanlagt... Heldig er de som kan få mange barn og kan ha stor familie og takle det på alle vis. Beundringsverdig.

Anonymous poster hash: 2bfb4...b97
Skrevet

Ja hun har stått på fælt.Ser ikke ut som gamle jenta heller..

Anonymous poster hash: 56f54...d62

37 år står det på bloggen. 

Anonymous poster hash: 2bfb4...b97

Skrevet

Men hva er vitsen med å få så mange barn da? Ingen trenger vel 8 barn. Skulle ønske hun kunne skrevet litt om det.

Anonymous poster hash: 7c58c...033

Skrevet

Ååh, hun vet jeg faktisk hvem er! Har jobbet med mannen hennes. Artig at hu har blogg :-)

Anonymous poster hash: 69257...153

Skrevet

Men hva er vitsen med å få så mange barn da? Ingen trenger vel 8 barn. Skulle ønske hun kunne skrevet litt om det. Anonymous poster hash: 7c58c...033

Hvorfor ha tre barn da? "Trenger" vi det? Ingen mennesker "trenger" vel barn, vi får barn fordi v ønsker det uansett om det er ett barn eller ti barn!

Skrevet

Det er ikke bærekraftig å få ti barn! For de barna vi allerede har bør vi tenke mye mer på blandt annet dette. Vi burde vært halvparten så mange på jorda.

Sånn som jeg ser det er det egoistisk og korttenkt å få mer enn to, maks tre barn.

Skrevet

Synes det virker kjempebra å ha så mange barn jeg :) Min mor har 17 søsken, og jeg elsker å ha en så stor slekt! Jeg kommer nok bare til å ende opp med 2-3 barn, men hadde jeg hatt ork og penger kunne jeg godt tenkt meg maange ;)

Anonymous poster hash: 0ef1f...0f4
Skrevet

IMPONERENDE!!

Skulle gjerne hatt like mange barn selv, hadde situasjonen vært annerledes. Jeg hadde hatt råd til å gå hjemme, hatt alle fire besteforeldre i NÆRHETEN etc.

Huff... Eneste marerittet jeg ser for meg er middagslagingen. Må jo opptre som et storkjøkken! Og jeg som er helt ELENDIG på kjøkkenet...

Men så utrolig koselig også da! En hel skokk med unger! :-)

Skrevet

Og jeg som sliter med å få råd til all mat og klær to barn krever + barnehage, husleie, strøm osv

Anonymous poster hash: 22a07...f26
Skrevet

Hvor er denne dama fra egentlig?

Det var liksom ikke èn med et spesielt navn :P

Abelone
Nelly
Ferdinand
Leander (Normalt!)
Fiorella
Konstantin
Sokrates
Dorotea

Jeg liker spesielle navn da, men dette sokrates, fiorella og konstantin ble litt i rareste laget for min del:P

Men gud, for ei dame!

Skrevet

Abelone

Nelly

Ferdinand

Leander (Normalt!)

Fiorella

Konstantin

Sokrates

Dorotea

Jeg liker spesielle navn da, men dette sokrates, fiorella og konstantin ble litt i rareste laget for min del:P

Men gud, for ei dame!

Hva er spesielt med Dorotea? Datteren min heter Dorthea og begge er jo gamle, vanlige navn i Norge. Mer vanlig før i tiden, men gamle navn er på tur tilbake igjen.

Anonymous poster hash: 4c479...7a5

Skrevet

Dette er en sånn supermamma jeg egentlig har lyst til å være...ikke at jeg har lyst på flere enn mine 3 barn,men å sy en bukse mens babyen sover, bake, omorganisere huset innimellom slagene...

Jeg er mest foran pc`n når babyen min sover jeg!eller jeg sover selv etter ei nok ei trasig natt.

Gjør selvsagt litt husarbeid,men det er så himla kjedelig..!

Anonymous poster hash: 2c314...0cb
Skrevet

Så lenge man kan ta vare på barna og gi dem en god oppvekst, så spiller det vel ingen rolle hvor mange barn man får?

Anonymous poster hash: a4dde...b0c

Skrevet (endret)

Abelone

Nelly

Ferdinand

Leander (Normalt!)

Fiorella

Konstantin

Sokrates

Dorotea

Men gud, for ei dame!

Hva er spesielt med Dorotea? Datteren min heter Dorthea og begge er jo gamle, vanlige navn i Norge. Mer vanlig før i tiden, men gamle navn er på tur tilbake igjen.

Det er jo et uvanlig navn nå for tiden.. Syntes det er et fint navn jeg, men det er spesielt :)

Hadde neppe reagert på at det var spesielt hvis de andre barna hadde vanlige navn da

Endret av Bustetroll
Skrevet

WOW! Imponerende:) Jeg har fire barn, men ønsker i grunn flere. Nå har vi det helt greit økonomisk, men det har ikke alltid hvert sånn. Ønsker ikke å gå tilbake igjen til å måtte snu på krona hver mnd. Dessuten har mannen mer enn nok med 4. Men hadde jeg vært riiiiik og mannen også ville hatt flere barn så hadde vi kjørt på :) 

Synes hun holder seg veldig bra! Ser mer ut som hun er 27 enn 37.

Skrevet

Abelone

Nelly

Ferdinand

Leander (Normalt!)

Fiorella

Konstantin

Sokrates

Dorotea

Men gud, for ei dame!

Det er jo et uvanlig navn nå for tiden.. Syntes det er et fint navn jeg, men det er spesielt :)

Hadde neppe reagert på at det var spesielt hvis de andre barna hadde vanlige navn da

Aha :)

Skrevet

Så lenge man kan ta vare på barna og gi dem en god oppvekst, så spiller det vel ingen rolle hvor mange barn man får?

Anonymous poster hash: a4dde...b0c

Jo, det gjør det. Verden er overbefolket og miljøet sliter. Hvert nye menneske er en belastning for jorden. To, maks tre holder for å reprodusere seg nå. At dere ikke tenker på dette er for meg ubegripelig. Det handler faktisk om våre barns fremtid.

Skrevet

Utrolig tøffe navn ungene hadde!

Hadde jeg hatt penger og ønske om å trappe kraftig ned i yrkeslivet hadde jeg også gått hen og skaffet meg 8 barn <3

Skrevet

De må gjøre det ganske godt begge to og tjene en del penger for å få det til å gå rundt da, det så jo på ingen måte ut som et fattig hjem.

Vi har fire barn og her er det økonomien som setter stopper for videre produksjon, med typiske lavtlønnsyrker begge to (jeg 350.000 og mannen 450.000) er det bare så vidt det går rundt her ihvertfall. Vi har et temmelig høyt budsjett til mat, klær, utstyr osv med fire halvstore barn, tør ikke tenke på hva det koster med 8 stykker...

Anonymous poster hash: 33e8f...2d5
Skrevet

Skjønner ikke at noen synes dette var trist. Hadde aldri selv villet ha så mange barn, men legger meg ikke borti hva andre folk gjør.

Synes forresten den ukemenyen hennes var litt vel usunn.

Anonymous poster hash: 47162...a44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...