Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Vi er ikke sammen per dags dato, men vi har barn sammen, og vi ønsker oss et barn til? Er det da ok? Vi ønsker at vårt barn skal ha samme familie... Er det da ok, og få barn sammen selv om vi ikke er sammen? Anonymous poster hash: 4c249...5c7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Det er vel bare dere som kan svare på det? Anonymous poster hash: e1c1e...abd
Tired mama Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Selvfølgelig ok! Så lenge dere er enige, så er det bare å kjøre på! :-)
ms.Pond Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Ha det beste for barnet i tankene så finner dere nok det rette svaret. Endret 27. oktober 2013 av mama foodie
Gjest elisa bt Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Hvis dere samarbeider godt om det barnet dere allerede har kan jeg ikke skjønne at det skal være noe problem. Gjør det som føles riktig for dere!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Utradisjonelt men fornuftig, tenker jeg. Men dere kan muligens ha litt forklaringsproblemer ovenfor begge barna. Anonymous poster hash: be3a0...87d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Det er vel bare dere som kan svare på det? Anonymous poster hash: e1c1e...abd Ja, men dett er første gangen vi har barn sammen, vi har et barn som er 2.år gammelt. Så ville bare høre. Vi har ikke noe erfaring med barn. Hehe. Anonymous poster hash: 4c249...5c7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 mottar du stødnader fra nav? har du tenkt over om dette kan medføre forklaringsproblemer ovenfor eventuelt en ny partner? Ville nok funnet det noe merkelig om en mann ville hatt sex med eksen kun for å lage en ny baby.. MEN, deres valg og føles det rett, så go for it:) Anonymous poster hash: 02d5c...c8e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Hvis dere samarbeider godt om det barnet dere allerede har kan jeg ikke skjønne at det skal være noe problem. Gjør det som føles riktig for dere! Ja, vi samarbeider godt. Vi var sammen da vi fikk det første. Har vært sammen noen år tidligere da. Jeg vil bare blir ferdig med barn nå, så tenkte det kunne være fint nå, før barnet fyller 4. Anonymous poster hash: 4c249...5c7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 mottar du stødnader fra nav? har du tenkt over om dette kan medføre forklaringsproblemer ovenfor eventuelt en ny partner? Ville nok funnet det noe merkelig om en mann ville hatt sex med eksen kun for å lage en ny baby.. MEN, deres valg og føles det rett, så go for it:) Anonymous poster hash: 02d5c...c8e Nei, er ikke kun derfor da. Vi har vært sammen i noen år tidligere. Vi ønsker oss søsken til barnet vårt, og vi begge kunne ikke tenke oss barn med noen andre. Vi er ikke sammen per dags dato. Ingen av oss er ute etter ny partner. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Anonymous poster hash: 4c249...5c7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Det er vel bare dere som kan svare på det? Anonymous poster hash: e1c1e...abd Ja, men dett er første gangen vi har barn sammen, vi har et barn som er 2.år gammelt. Så ville bare høre. Vi har ikke noe erfaring med barn. Hehe. Anonymous poster hash: 4c249...5c7 Hæ? Dere har en toåring sammen, men dere har ikke erfaring med barn? Og det er første gang dere har barn sammen? Jeg skjønner ikke hva denne posten betyr engang... Anonymous poster hash: 979e6...6d6
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg er fullstendig for! Anonymous poster hash: 2c816...573
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Det er vel bare dere som kan svare på det? Anonymous poster hash: e1c1e...abd Ja, men dett er første gangen vi har barn sammen, vi har et barn som er 2.år gammelt. Så ville bare høre. Vi har ikke noe erfaring med barn. Hehe. Anonymous poster hash: 4c249...5c7 Hæ? Dere har en toåring sammen, men dere har ikke erfaring med barn? Og det er første gang dere har barn sammen? Jeg skjønner ikke hva denne posten betyr engang... Anonymous poster hash: 979e6...6d6 Enig! Anonymous poster hash: e1c1e...abd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 Det er jo bare helt fullstendig tåpelig å gå inn for å få barn med en man ikke en gang er sammen med. Anonymous poster hash: 17b6b...95a
Gjest meg&mini Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg synes faktisk ikke det er en så dum ide. Har dere først et barn sammen og ønsker flere, ja så hvorfor ikke? Barna får samme far. De kommer alltid til å feire jul og andre feiringer sammen, dra til samme pappa De vil alltid ha hverandre. Så lenge dere har et godt samarbeid, god kommunikasjon, barna har det trygt og er elsket av foreldrene sine, så ser ikke jeg problemet:) Endret 28. oktober 2013 av meg&mini
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Høres litt rart ut, men om det føles rett for dere så hvorfor ikke. Vær obs på at mange sikkert vil tenke at du og mannen er elskere da, men det får du jo bare stålsette deg mot. den posten om at dere ikke har erfaring med barn osv stusser jeg også på. Anonymous poster hash: a0dfd...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå