Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 7 mnd. Sto opp klokka åtte i dag (er våken flere ganger på natta), sov dupp fra klokka 9.30-11.30. Og etter det vært våken, og ligger i fanger mitt nå å koser, sover ikke (men sovner snart ser det ut som). Enda har vi vært ute på skogtur i flere timer også. Normalt at de sover så lite i den alderen? Hun er godt humør hele tiden da. Anonymous poster hash: 45a1e...e19
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Regner med du har prøvd å legge barnet? Er ikke alltid min sovner uten at jeg legger henne. Dersom du har prøvd så er barnet kanskje ikke trøtt, noe som jeg syns virker merkelig.. Anonymous poster hash: 7626b...576
Collette Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Du må jo legge ungen! En baby på 7 mnd sovner ikke hvor som helst lenger. Inn med leggerutiner, koseklut og vuggesang.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Hi her. Hadde selvsagt (for meg en selvfølge) prøvd å lagt henne, både dupp etter skogturen, og for kvelden, men det gikk ikke, hun hylskriker da i senga, prøver å ikke ta henne opp, men sitte ved henne, kose og stryke, men hun var da hysterisk. Hun var jo trett, men hun er for tiden vanskelig å legge, da hun ikke sovner selv, og våkner flere ganger pr natt. Jobber veldig med å få rutiner på henne, men jeg er imot skrikekur, og gir henne kos og nærhet når hun ønsker det. Anonymous poster hash: 45a1e...e19
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Kanskje hun begynner å bli syk datteren min er veldig klengete og vil ikke sove når hun brygger på noe. Gå og legg dere i sengen din og sov begge to Anonymous poster hash: d8bf2...74b
Nektarina Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Mi datter sovner heller ikke før 21-22 om kvelden, og slik har hun vært siden nyfødt. Trengt ekstremt lite søvn på dagtid, og ikke vært interessert i å sove om kvelden. Ikke vært trøtt og sur heller, men helt i hundre og blid som en sol stort sett. De siste par mnd har hun blitt sur når hun er trøtt, og heldigvis villet sove et par lurer dagtid. Så har blitt mer etter normalen på det punktet. Men ofte er hun i farta etter første lur i 14-tiden og helt til 22. Heldigvis sover hun da til 9 om morgenen og da... Litt b-menneske i søvnmønster rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå