Gå til innhold

Skal kjøpe nettbrett til jul, men hvilket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I utgangspunktet til femåringen så han kan spille på det, se filmer og bli kjent med det, men også til bruk for oss voksne til å surfe og se serier og div tidsfordriv.

Så det trenger ikke være siste av det siste og dyrest av det dyre, men bør likevel være av god kvalitet og ha grei lagringsplass og mulighet for både wifi og 3g.

Noen som har tips? Ipad eller Samsung? Evt andre alternativer?

Vi har Iphone og Mac, samt Apple-TV her hjemme, så det går i Apple sine produkter, og Ipad passer jo inn der ift bruk og apper og slikt, men det er jo gjerne endel dyrere enn enkelte andre merker..

Takker for svar :)

Anonymous poster hash: 03308...fd9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

I utgangspunktet til femåringen så han kan spille på det, se filmer og bli kjent med det, men også til bruk for oss voksne til å surfe og se serier og div tidsfordriv.

Så det trenger ikke være siste av det siste og dyrest av det dyre, men bør likevel være av god kvalitet og ha grei lagringsplass og mulighet for både wifi og 3g.

Noen som har tips? Ipad eller Samsung? Evt andre alternativer?

Vi har Iphone og Mac, samt Apple-TV her hjemme, så det går i Apple sine produkter, og Ipad passer jo inn der ift bruk og apper og slikt, men det er jo gjerne endel dyrere enn enkelte andre merker..

Takker for svar :)

Jeg er veldig fornøyd med iPad. Fungerer veldig godt sammen med iPhone og Mac :)

Har også hatt Samsung, men synes ikke den var like "god". Sikkert fordi jeg er veldig fornøyd med Apple sine produkter :)

Anonymous poster hash: 7ea80...fe3

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Siden dere allerede er erfarne eple-brukere, så kjøper du iPad. 

Skrevet

Men Ipad er jo ganske dyr ift endel andre da? Er det så stor forskjell på dem sånn ellers?

Tenkte vi skulle slippe litt "billigere" unna. ;)

Skrevet

Men Ipad er jo ganske dyr ift endel andre da? Er det så stor forskjell på dem sånn ellers?

Tenkte vi skulle slippe litt "billigere" unna. ;)

Jeg synes Samsung sin var treeeg.. Jeg kjøpte den fordi den var billigere enn iPad, men ble ikke fornøyd og byttet den ut :)

Anonymous poster hash: 7ea80...fe3

Skrevet

Ipad! 
Har prøvd flere typer, men Ipad er desidert enklest i bruk! Den er rask, lett å håndtere, du kan få i forskjellige størrelser og har super batterikapasitet! 
Eneste som er "negativt" er at kameraet er litt dårlig og at man må ha Itunes for å holde på med overføring. Ellers er det supert, har så mange funksjoner og muligheter med den. 

Kjøpte nettop en Ipad mini til mini, og den kostet 3.300 tror jeg. Den har blitt mistet i gulvet flere ganger, lugget i fukt i 3 døgn og i iskald bil mange ganger. Enda holder den seg utrolig godt, og vi merker ikke noen endring enda på batteritiden, og den er fremdeles like rask.

Anonymous poster hash: 636f0...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...