Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Greit nok at man kan finne masse ting til små priser (eks. Lipgloss til en tier) men man må jo betale porto?? Så hvis man handler masse smågreier til feks adventskalender så blir det likevel en formue i porto? Eller? Noe jeg har gått glipp av her? Anonymous poster hash: a1e4c...a0e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Mange er uten porto jeg har blandt annet kjøpt deksel til mobilen for 20kr inkl.porto! Anonymous poster hash: 0abd8...4a1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Nei. Mange sender gratis. Anonymous poster hash: cbda2...ebe
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 For å si det sånn så er det veldig mange ting som likevel blir myyyye billigere, altså inkl porto. F.eks sminke. Man velger å få de billigste produktene øverst, inkl frakt. Og oppgir at man er fra Norge. Viktig å følge med på om produktet koster under 200 kr slik at det ikke blir tollavgift på toppen. Isåfall blir det tollavgift på både produktet og fraktkostnaden samlet. Dersom kun produktet koster under 200, betaler man ikke toll, selv om produkt+frakt til sammen blir over 200 kr. Kan legge til at jeg veldig sjelden byr på produkter der, jeg velger buy it now. Og velger vanligvis top-rated seller. Anonymous poster hash: 1af2e...f14
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Oj. Sender portofritt ja :-) Da skjønner jeg litt mer! Takk for oppklaringeb, damer! HI Anonymous poster hash: a1e4c...a0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå