Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg prøver og prøver, men får det liksom ikke helt til. Har i alle fall fått til regelmessig måltider i dag. Startet så fint med havregryn og havrekli, med bringebær og 1/3 banan. Ekstra lettmelk oppå, og en plomme etterpå. 1 kopp kaffe og 10 gram 86% premium sjokolade. 1 liten speltskive med bittelitt remulade, roastbiff, 1/4 rødløk og sylteagurk. 2 havreknekkebrød med brunost. Vann til. Middag ble 2 kjøttkaker, en potet, en gulrot og en god øse hjemmelaget ertepure. (bare erter, litt rapsolje og salt) Kveldsmat, en liten speltskive med tomatsild og et glass ekstra lettmelk. Noen druer mens jeg laget middag. Ikke såå ille dette, eller? Jeg er på tresifret, så litt mat må jeg jo ha. Aktivitet i dag,1 times tur i raskt tempo. Anonymous poster hash: 2b133...14b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 1 kopp kaffe og 1 Wasa Fiber Balance (uten pålegg) og en stripe mørk sjokolade 1 Skyr Fersken & Bringebær 2 kjøttkaker med 2 ss kjøttkakesaus og en halv blomkål 1 banan, 1 ss cottage cheese og 1 iskule Anonymous poster hash: 9ce35...6a3
Gjest cd0da Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Hmm ... 1 rugsprø med gulost og paprika Ca. 50 gram fløtegratinerte poteter og en skive skinkestek 1 kjærlighet Null matlyst
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Hvitløksbaguetter og brødrasp Anonymous poster hash: 3b8ca...d16
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Hmm... Sikkert småfliser dere da? Hadde ikke fungert på så lite Hi Anonymous poster hash: 2b133...14b
IreneUtålmodig Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Til frokost var det ei brødskive med gulost og litt melk, lunsj et par knekkebrød og 2 skiver brunost, en appelsin til mellom måltid og 2 pølser i lompe til middag. Snart blir det en liten pizzabit til kveldsmat
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Kutt karbohydratene så blir du ikke så sulten samt at du går fortere ned i vekt, spis proteinerog fett. Jeg prøver og prøver, men får det liksom ikke helt til. Har i alle fall fått til regelmessig måltider i dag. Startet så fint med havregryn og havrekli, med bringebær og 1/3 banan. Ekstra lettmelk oppå, og en plomme etterpå. 1 kopp kaffe og 10 gram 86% premium sjokolade. 1 liten speltskive med bittelitt remulade, roastbiff, 1/4 rødløk og sylteagurk. 2 havreknekkebrød med brunost. Vann til. Middag ble 2 kjøttkaker, en potet, en gulrot og en god øse hjemmelaget ertepure. (bare erter, litt rapsolje og salt) Kveldsmat, en liten speltskive med tomatsild og et glass ekstra lettmelk. Noen druer mens jeg laget middag. Ikke såå ille dette, eller? Jeg er på tresifret, så litt mat må jeg jo ha. Aktivitet i dag,1 times tur i raskt tempo. Anonymous poster hash: 2b133...14b Anonymous poster hash: f58c9...86a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Tre Shakes og en Easy life bar. Anonymous poster hash: b511f...cac
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg prøver og prøver, men får det liksom ikke helt til. Har i alle fall fått til regelmessig måltider i dag. Startet så fint med havregryn og havrekli, med bringebær og 1/3 banan. Ekstra lettmelk oppå, og en plomme etterpå. 1 kopp kaffe og 10 gram 86% premium sjokolade. 1 liten speltskive med bittelitt remulade, roastbiff, 1/4 rødløk og sylteagurk. 2 havreknekkebrød med brunost. Vann til. Middag ble 2 kjøttkaker, en potet, en gulrot og en god øse hjemmelaget ertepure. (bare erter, litt rapsolje og salt) Kveldsmat, en liten speltskive med tomatsild og et glass ekstra lettmelk. Noen druer mens jeg laget middag. Ikke såå ille dette, eller? Jeg er på tresifret, så litt mat må jeg jo ha. Aktivitet i dag,1 times tur i raskt tempo. Anonymous poster hash: 2b133...14b tips: spis salat! I stedet for poteter til kjøttkakene feks. Det er godt, tar lang tid å spise og fyller opp (meg iallfall). Anonymous poster hash: 4ec23...fba
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Du hadde en kvart rødløk på en bitteliten skive?!? Anonymous poster hash: eed8f...64d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Syns det er ekstra vanskelig i helgene. Frokost: naturell yoghurt, musli og blåbær Lunsj: omelett av tre egg, paprika og krydder Mellommåltid: skyr Middag: en stor kyllingfilet, ris (halv pose med villris) stekt sopp og løk. Anonymous poster hash: 221aa...1af
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 En banan Tre kopper kaffe med melk og sukker En tine iskaffe Finnbiff med hjemmelagd potetmos, stor porsjon. En halv pose super chips og mozel light Og jern/vitaminer Det hadde jeg lyst på i dag. Anonymous poster hash: 8fed2...397
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Det var en liten rødløk, men ja, jeg dekker skiva, superglad i løk Har ingen intensjoner om lavkarbo, dette er mer en livsstilsendring, enn slanking egentlig. Men målet er jo selvsagt å gå ned kilo også Planen er å spise på en sånn måte som jeg kan takle å gjøre i årevis. Spiser en del salat, og mer grønt i hverdager enn det har blitt i dag Anonymous poster hash: 2b133...14b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 Frokost: chia-pudding m friske jordbær Lunsj: en skål med hummus og en lettyoghurt Mellommåltid: liten porsjon havregrøt m kanel og sukrin Middag / kvelds: tomatbasert grønnsakssuppe med kikerter Anonymous poster hash: 8aa5f...2fa
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #15 Skrevet 27. oktober 2013 Frokost: 1 0.0% yoplait yoghurt med havregryn og rosiner i. Lunsj: 1 husman knekkebrød med leverpostei og agurk I familiebursdag: 1,5 vaffelplate, 1 skive brunost og rørte jordbær, 2 muffins med melis på og to små biter av verdens beste Ettermiddagsmat: 1 skive med leverpostei og agurk Kvelds: En skål potetgull og 1 glass cola zero. Sparte vel litt på å kutte ut middag i dag, men noen vellykket slankedag var det jo ikke akkurat. Nye muligheter i morgen Anonymous poster hash: 56a91...919
Jenny251210 Skrevet 27. oktober 2013 #16 Skrevet 27. oktober 2013 Knekkebrød med rekeost+banan Smoothie Wok Gresk yoghurt 4 måltider. Gått ned 9 kg på 10 uker.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #17 Skrevet 27. oktober 2013 Uff, glad jeg ikke er på slankern for hadde ikke holdt ut en eneste helg på det kostholdet dere spiser. Anonymous poster hash: 3be6c...941
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #18 Skrevet 27. oktober 2013 Frokost: 2 stykker oreokake og 1 kopp kakao "mellommåltid"en halv sjokoladeplate Lunsj: 2 skiver med gomme "mellommåltid" Vafler på besøk hos ei venninne Middag: Koteletter Dessert: Vanilje og pistasjis Kvelds: Druer, epler, oreokake (rester etter bursdag) og oboy. Og nå sitter jeg med to brødskiver med syltetøy og et krus te med mye sukker. Gud, nå ble jeg sjokkert! Heldigvis lever jeg overhode ikke slik til vanlig....Veier 49 kg og er 169 cm. Anonymous poster hash: c5296...e41
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #19 Skrevet 27. oktober 2013 Oæææ, leste feil! Trodde du skrev "hva har dere SLANKE inntatt idag"... Sorry, var ikke meningen å komme med et slikt innlegg da #18 Anonymous poster hash: c5296...e41
Øyne som ser!! Skrevet 27. oktober 2013 #20 Skrevet 27. oktober 2013 1 kotelett 1potet med saus. Skal spise mer inatt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #21 Skrevet 27. oktober 2013 3 serinakaker, 2 kromkaker (rester fra familiemiddag) 1/4 maiskolbe, 100g kylling, 100g potetstappe + salat En julebrus + 50g potetgull. Det blir andre buller i morgen! Anonymous poster hash: 91950...447
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #22 Skrevet 27. oktober 2013 Frokost: 2 skiver hjemmebakt grovbrød med Leverpostei og agurk. 3 dl sk. Melk og 1/2 eple. Lunch: 3 små fylte horn( ingen slankekist, men helg er helg, så hadde heldigvis en veldig sunn middag da) Middag: kyllingsalat med pasta. Mellommåltid: 50g skyr, 100 g cottage chees, 70 g bringebær. 15 g nøtteblanding+ litt kanel. Kvelds: en tortilla(40g) litt snøfrisk m dill, ruccola, ca 50 g røkt laks og persille....( namnam nam) Dette ble ca 1800 kcal Jeg veier også 3 sifret. Holder på å slanker meg. Ligger på 1800 kcal pr dag. Går sakte men sikkert nedover. Går på nettbasert GR kurs. Anonymous poster hash: 40250...416
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #23 Skrevet 28. oktober 2013 Hmm. Det har vært en jæævli dårlig dag. Kaloriinnholdet har ikke vært så ille da. Frokost: en hjemmelaget iskaffe Lunsj: ett glass vin og litt smågodt fra i går som sto på bordet Middag: to pølser med lompe og ketchup Kvelds: tre biter maki og fem biter sashimi Nå er jeg skikkelig sulten! Anonymous poster hash: 9f166...8f5
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #24 Skrevet 28. oktober 2013 Slankingen gikk ikke som planlagt siden jeg måtte i barnebursdag og dessverre fikk en sjokoladegave jeg ikke klarte å motstå. Generelt er det vanskelig å motstå sjokolade. Frokost: havregryn med rosiner og PepsiMax. 10 smågodt. Mellommåltid: Fikk en gave ned Anthon Berg mintsjokolade, og det ville jo vært uhøflig ikke å smake. Smakte 5 stk. Middag: 1,5 pølse med brød, ketchup, sennep og sprø løk. Pepsi Max. Dessert: sjokolademuffins med smørkrem Kveldsmat: 5 mintsjokolader og enden av en punsjrull. Pepsi Max. Ny dag i morgen med nye muligheter :-) Anonymous poster hash: 4f9b1...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå