Gå til innhold

Hva har dere slankere inntatt i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver og prøver, men får det liksom ikke helt til. Har i alle fall fått til regelmessig måltider i dag.

 

Startet så fint med havregryn og havrekli, med bringebær og 1/3 banan. Ekstra lettmelk oppå, og en plomme etterpå.

 

1 kopp kaffe og 10 gram 86% premium sjokolade.

 

1 liten speltskive med bittelitt remulade, roastbiff, 1/4 rødløk og sylteagurk.

 

2 havreknekkebrød med brunost. Vann til.

 

Middag ble 2 kjøttkaker, en potet, en gulrot og en god øse hjemmelaget ertepure. (bare erter, litt rapsolje og salt)

 

Kveldsmat, en liten speltskive med tomatsild og et glass ekstra lettmelk.

 

Noen druer mens jeg laget middag.

 

Ikke såå ille dette, eller? Jeg er på tresifret, så litt mat må jeg jo ha.

 

Aktivitet i dag,1 times tur i raskt tempo.

 

Anonymous poster hash: 2b133...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 kopp kaffe og 1 Wasa Fiber Balance (uten pålegg) og en stripe mørk sjokolade

1 Skyr Fersken & Bringebær

2 kjøttkaker med 2 ss kjøttkakesaus og en halv blomkål

1 banan, 1 ss cottage cheese og 1 iskule



Anonymous poster hash: 9ce35...6a3
Skrevet

Hmm ...

 

1 rugsprø med gulost og paprika

Ca. 50 gram fløtegratinerte poteter og en skive skinkestek

1 kjærlighet

 

Null matlyst :P

Skrevet

Hvitløksbaguetter og brødrasp



Anonymous poster hash: 3b8ca...d16
Skrevet

Hmm... Sikkert småfliser dere da? Hadde ikke fungert på så lite :P

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 2b133...14b

Skrevet

Til frokost var det ei brødskive med gulost og litt melk, lunsj et par knekkebrød og 2 skiver brunost, en appelsin til mellom måltid og 2 pølser i lompe til middag. Snart blir det en liten pizzabit til kveldsmat

Skrevet

Kutt karbohydratene så blir du ikke så sulten samt at du går fortere ned i vekt, spis proteinerog fett.

Jeg prøver og prøver, men får det liksom ikke helt til. Har i alle fall fått til regelmessig måltider i dag.

 

Startet så fint med havregryn og havrekli, med bringebær og 1/3 banan. Ekstra lettmelk oppå, og en plomme etterpå.

 

1 kopp kaffe og 10 gram 86% premium sjokolade.

 

1 liten speltskive med bittelitt remulade, roastbiff, 1/4 rødløk og sylteagurk.

 

2 havreknekkebrød med brunost. Vann til.

 

Middag ble 2 kjøttkaker, en potet, en gulrot og en god øse hjemmelaget ertepure. (bare erter, litt rapsolje og salt)

 

Kveldsmat, en liten speltskive med tomatsild og et glass ekstra lettmelk.

 

Noen druer mens jeg laget middag.

 

Ikke såå ille dette, eller? Jeg er på tresifret, så litt mat må jeg jo ha.

 

Aktivitet i dag,1 times tur i raskt tempo.

 

Anonymous poster hash: 2b133...14b

Anonymous poster hash: f58c9...86a

Skrevet

Tre Shakes og en Easy life bar.

 

Anonymous poster hash: b511f...cac

Skrevet

Jeg prøver og prøver, men får det liksom ikke helt til. Har i alle fall fått til regelmessig måltider i dag.

 

Startet så fint med havregryn og havrekli, med bringebær og 1/3 banan. Ekstra lettmelk oppå, og en plomme etterpå.

 

1 kopp kaffe og 10 gram 86% premium sjokolade.

 

1 liten speltskive med bittelitt remulade, roastbiff, 1/4 rødløk og sylteagurk.

 

2 havreknekkebrød med brunost. Vann til.

 

Middag ble 2 kjøttkaker, en potet, en gulrot og en god øse hjemmelaget ertepure. (bare erter, litt rapsolje og salt)

 

Kveldsmat, en liten speltskive med tomatsild og et glass ekstra lettmelk.

 

Noen druer mens jeg laget middag.

 

Ikke såå ille dette, eller? Jeg er på tresifret, så litt mat må jeg jo ha.

 

Aktivitet i dag,1 times tur i raskt tempo.

 

Anonymous poster hash: 2b133...14b

tips: spis salat! I stedet for poteter til kjøttkakene feks. Det er godt, tar lang tid å spise og fyller opp (meg iallfall).

 

Anonymous poster hash: 4ec23...fba

Skrevet

Du hadde en kvart rødløk på en bitteliten skive?!?

 

 

 

Anonymous poster hash: eed8f...64d

Skrevet

Syns det er ekstra vanskelig i helgene.

 

Frokost: naturell yoghurt, musli og blåbær

Lunsj: omelett av tre egg, paprika og krydder

 

Mellommåltid: skyr

 

Middag: en stor kyllingfilet, ris (halv pose med villris) stekt sopp og løk.

 

Anonymous poster hash: 221aa...1af

Skrevet

En banan

Tre kopper kaffe med melk og sukker

En tine iskaffe

Finnbiff med hjemmelagd potetmos, stor porsjon.

En halv pose super chips og mozel light

 

Og jern/vitaminer :)

 

Det hadde jeg lyst på i dag.

 

Anonymous poster hash: 8fed2...397

Skrevet

Det var en liten rødløk, men ja, jeg dekker skiva, superglad i løk :)

 

Har ingen intensjoner om lavkarbo, dette er mer en livsstilsendring, enn slanking egentlig. Men målet er jo selvsagt å gå ned kilo også :)

 

Planen er å spise på en sånn måte som jeg kan takle å gjøre i årevis.

 

Spiser en del salat, og mer grønt i hverdager enn det har blitt i dag :)

 

Anonymous poster hash: 2b133...14b

Skrevet

Frokost: chia-pudding m friske jordbær

Lunsj: en skål med hummus og en lettyoghurt

Mellommåltid: liten porsjon havregrøt m kanel og sukrin

Middag / kvelds: tomatbasert grønnsakssuppe med kikerter

 

 

Anonymous poster hash: 8aa5f...2fa

Skrevet

Frokost: 1 0.0% yoplait yoghurt med havregryn og rosiner i.

Lunsj: 1 husman knekkebrød med leverpostei og agurk

I familiebursdag: 1,5 vaffelplate, 1 skive brunost og rørte jordbær, 2 muffins med melis på og to små biter av verdens beste

Ettermiddagsmat: 1 skive med leverpostei og agurk

Kvelds: En skål potetgull og 1 glass cola zero.

 

Sparte vel litt på å kutte ut middag i dag, men noen vellykket slankedag var det jo ikke akkurat. Nye muligheter i morgen ;)

 



Anonymous poster hash: 56a91...919
Skrevet

Knekkebrød med rekeost+banan

Smoothie

Wok

Gresk yoghurt

 

4 måltider. Gått ned 9 kg på 10 uker.

Skrevet

Uff, glad jeg ikke er på slankern for hadde ikke holdt ut en eneste helg på det kostholdet dere spiser.



Anonymous poster hash: 3be6c...941
Skrevet

Frokost: 2 stykker oreokake og 1 kopp kakao

"mellommåltid"en halv sjokoladeplate

Lunsj: 2 skiver med gomme

"mellommåltid" Vafler på besøk hos ei venninne

Middag: Koteletter

Dessert: Vanilje og pistasjis

Kvelds: Druer, epler, oreokake (rester etter bursdag) og oboy. Og nå sitter jeg med to brødskiver med syltetøy og et krus te med mye sukker. 

Gud, nå ble jeg sjokkert! :o
Heldigvis lever jeg overhode ikke slik til vanlig....

Veier 49 kg og er 169 cm.



Anonymous poster hash: c5296...e41
Skrevet

Oæææ, leste feil! Trodde du skrev "hva har dere SLANKE inntatt idag"... 
Sorry, var ikke meningen å komme med et slikt innlegg da :(

#18



Anonymous poster hash: c5296...e41
Skrevet

1 kotelett

1potet med saus.

Skal spise mer inatt.

Skrevet

3 serinakaker, 2 kromkaker (rester fra familiemiddag)

1/4 maiskolbe, 100g kylling, 100g potetstappe + salat

En julebrus + 50g potetgull.

 

Det blir andre buller i morgen! ;)

 

Anonymous poster hash: 91950...447

Skrevet

Frokost: 2 skiver hjemmebakt grovbrød med Leverpostei og agurk. 3 dl sk. Melk og 1/2 eple.

 

Lunch: 3 små fylte horn( ingen slankekist, men helg er helg, så hadde heldigvis en veldig sunn middag da)

 

Middag: kyllingsalat med pasta.

 

Mellommåltid: 50g skyr, 100 g cottage chees, 70 g bringebær. 15 g nøtteblanding+ litt kanel.

 

Kvelds: en tortilla(40g) litt snøfrisk m dill, ruccola, ca 50 g røkt laks og persille....( namnam nam)

 

Dette ble ca 1800 kcal

 

Jeg veier også 3 sifret. Holder på å slanker meg. Ligger på 1800 kcal pr dag. Går sakte men sikkert nedover. Går på nettbasert GR kurs.

 

Anonymous poster hash: 40250...416

Skrevet

Hmm. Det har vært en jæævli dårlig dag. Kaloriinnholdet har ikke vært så ille da.

 

Frokost: en hjemmelaget iskaffe

Lunsj: ett glass vin og litt smågodt fra i går som sto på bordet

Middag: to pølser med lompe og ketchup

Kvelds: tre biter maki og fem biter sashimi

 

 

Nå er jeg skikkelig sulten!

 

Anonymous poster hash: 9f166...8f5

Skrevet

Slankingen gikk ikke som planlagt siden jeg måtte i barnebursdag og dessverre fikk en sjokoladegave jeg ikke klarte å motstå. Generelt er det vanskelig å motstå sjokolade.

 

Frokost: havregryn med rosiner og PepsiMax. 10 smågodt.

 

Mellommåltid: Fikk en gave ned Anthon Berg mintsjokolade, og det ville jo vært uhøflig ikke å smake. Smakte 5 stk.

 

Middag: 1,5 pølse med brød, ketchup, sennep og sprø løk. Pepsi Max.

Dessert: sjokolademuffins med smørkrem

 

Kveldsmat: 5 mintsjokolader og enden av en punsjrull. Pepsi Max.

 

Ny dag i morgen med nye muligheter :-)

 

Anonymous poster hash: 4f9b1...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...