Gå til innhold

Dere i hus; hvilken alarm har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva betaler dere i mnd da? Hva er inkludert?

Dekker den flere etg, garasje osv?

Noe mer jeg burde tenke på?

Brann, innbrudd, kamera, varmesensor ?

Har fått tilbud om securitas direct med villa premium til 429 i mnd. Hele pakka høres bra ut, men skulle ønske de hadde flere pakker å tilby. Tenkte å forhøre meg med flere selskaper, men hva har/anbefaler du?

Takk for svar;)

Anonymous poster hash: ca665...40f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verisure. Pris vet jeg ikke.

Har brannalarmer, kamera og sensor på dørene.

Anonymous poster hash: 37678...95b

Skrevet

Har ikke.. Dette pga at de vi har forhøre oss med sier at det ikke er noen vits pga det kan fort gå en time før de er hos oss. Så hva er vitsen?

Alarmen gikk hos min bestefar en gang ( han hadde demens og hadde gått hjem fra behandlingshjemmet som er 20 min unna). Han husket ikke koden, og brydde seg ikke om at alarmen gikk. Og fra alarmen gikk til vi fikk telefon om at alarmen hadde gått så gikk det 30 min, og det tok ennå 20 min før det kom noen til han.

Hadde det vært innbrudd da så hadde de fint rukket å tømme huset før en velter el noe hadde kommet. Han bor i sentrum. Politi, brannbil og sykebil er 5 min unna huset hans..

Anonymous poster hash: 75ac0...c55

Skrevet

Har ikke.. Dette pga at de vi har forhøre oss med sier at det ikke er noen vits pga det kan fort gå en time før de er hos oss. Så hva er vitsen?

Alarmen gikk hos min bestefar en gang ( han hadde demens og hadde gått hjem fra behandlingshjemmet som er 20 min unna). Han husket ikke koden, og brydde seg ikke om at alarmen gikk. Og fra alarmen gikk til vi fikk telefon om at alarmen hadde gått så gikk det 30 min, og det tok ennå 20 min før det kom noen til han.

Hadde det vært innbrudd da så hadde de fint rukket å tømme huset før en velter el noe hadde kommet. Han bor i sentrum. Politi, brannbil og sykebil er 5 min unna huset hans..

Hovedgrunnen er vel at de fleste innbruddstyver skyr hus med alarm, så man blir ikke utsatt for det...

Anonymous poster hash: 61cbd...99f

Skrevet

Jeg bor i Sverige og har sector alarm; sensorer, kamera, brannalarm.

I Sverige er det slik at har du alarm får du bedre vilkår på forsikringen din.

Skrevet

Verisure. Pris vet jeg ikke.

Har brannalarmer, kamera og sensor på dørene.

Anonymous poster hash: 37678...95b

Sikkert det samme da, det vi fikk tilbud om het verisure villa premium. Er dere fornøyd? Ser alt utstyret dominerende ut, altså om det er godt synlig? Hi

Skrevet

Derfor vil jeg ha med kamera:) Hvilket selskap hadde han? Hi

Skrevet

Har svigermor, prisen er å ha svigeforeldre som følger med generelt. Ellers har vi brannvarslingsystem som går over hele gården, både bolighus og driftbygninger, og videoovervåkning (mest fordi det er praktisk å følge med på dyra).

Skrevet

Flere`?

Skrevet

Har sector alarm, brannalarm og sensor i alle rom. Når alarmen går så ringer de meg i løpet av 1min hvis jeg ikke slår av alarmen innen da. Da spør de etter passordet( har laget ett passord hos de) som jeg må oppgi, hvis det er feil eller jeg ikke svarer kjører de hjem til meg.

Men når alarmen går så hører hele nabolaget den

Skrevet

Falck! Har akkurat tatt en prissjekk og de var klart billigst og hadde best vilkår. Dette i Oslo.

Skrevet

Har ikke alarm, men skal ha altibox alarm den dagen vi skal ha.

Skrevet

Har Securitas Directmed verisure-system. Det beste er at eg kan skru av og på motor- og kupevarmer med mobilen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...