Gå til innhold

Hvordan "lese" denne fyren da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv nylig blitt singel og er ikke helt kommet over bruddet, det vil si jeg trenger jo tid på å lære å leve alene uten å være ensom. Jeg har derimot lyst på nye venner og "venner" om dere skjønner. Har for tiden 2 stk som jeg har hatt sex med, den ene bare en gang, men vi skal møttes igjen for sexen var så bra.

Han andre er litt merkelig...driver å sier til meg han liker meg så godt, og at han smiler hele dagene når han tenker på meg, samtidig som han skriver hvor vakker jeg er og hvor lyst han har på meg.... ( jeg kan være flørtete selv, så jeg har vært med på leken samt sagt at jeg ønsker og være singel lenge nå).

Poenget er vel egentlig om denne mannen er KUN ute etter en pulevenn eller vil han noe mer?

Han har også sagt at han kunne tenke seg å bruke lang tid på å finne ut om dette kunne være noe selv om jeg ikke helt er der, ellers er han veldig på med å si hvor mye han har lyst på meg...så hva driver han egentlig med. Er han interssert i sex eller noe mer?

Jeg er ikke interessert i han i det hele tatt, men greit og ha en i reserve når det gjelder "sex" og han er en grei fyr som en venn,

Han er veldig rett frem og prater mye om sex også, samtidig som han plutselig en dag sa at han så for seg meg og han på ferie...?? Har ikke kjent han lenge, men har vist hvem han var før.

Anonymous poster hash: d446e...047
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke normalt at hvis man kun vil ha en sex venn så prater man ikke om at man smiler når man tenker på den andre osv osv.....

Anonymous poster hash: 1ffe4...502
Skrevet

ingen??

Anonymous poster hash: 1ffe4...502
Skrevet

Er det ikke bare å kutte han ut hvis det han sier plager deg??? Ikke værre enn det!!! Høres ut som at han håper på noe mer, eller så er det bare "prat", ikke noe å ta på alvor.

Anonymous poster hash: e7614...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...