Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Det er en del mobbing på skolen til mine barn. Det har vært noen skikkelig grove episoder, og jeg har informert ungene mine om at de som oppfører seg på den måten er vi ikke sammen med, og at de ikke får komme til oss mer. Når de kommer å ringer på viser jeg de vekk. Jeg legger til rette for lek med andre. Hoved mobberene bor her i feltet. Dette er små unger i første og andre klasse, men de tingene de gjør er helt ekstreme. jeg vil ikke st mine unger skal bli påvirket, jeg vil ikke at de skal bli assosiert med dem, og jeg bil at de skal lære seg å ta ansvar ved å ta avstand. At det fsktisk forsterker mobbingen når mobberene har venner rundt seg. at man aldri kan få bukt medbåroblemet, om det ikke blir av press fra gjevnaldrende. Nå har jeg fått kjeft og kritikk for at jeg ikke inkluderer barn som åpenbart ikke har det då godt selv, og for å ha dradd med meg andre foreldre på samme forkadtelige boikot av små barn. Anonymous poster hash: ef03c...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå