Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Bruker dere helgene på dette? Har en eldre bror som bruker all sin tid i helgene på å følge barna på fotball- og håndballkamper. Begge barna spiller begge deler, så det er som regel en-to turneringer/kamper etc på hver av barna. Foreldrene deltar aktivt og stiller opp og kjører over alt, samt snakker entusiastisk om hvordan laget spilte i etterkant. Synes dette virker ufattelig kjedelig, men det endrer seg kanskje når det gjelder ditte eget barn? Har tre små barn, og gruer meg til den tiden kommer da alt helgene dreier seg om er fotball og håndball! Er min bror og svigerinne litt ekstra engasjert, eller er alle foreldre sånn? Anonymous poster hash: 92d14...81e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Her spiller sønnen vår fotball og håndball, jeg håndball og mannen ishockey. Vårt liv ER idrettshaller. OG vi elsker det, alle sammen:o) Her er det nedtelling til turneringer og kamper, og vi er alle med og ser på hverandre. Anonymous poster hash: adaed...18a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Vi har 4 barn på 6 mnd, 7, 11 og 13 år. De tre eldste er aktiv med fotball og slalom. I de siste 5 årene har vi brukt hver eneste helg hele viteren til å farte rundt på slalomrenn. Noen plasser i nærområdet, mens andre helger har vi reist helt til andre delen av landet (fra nord-norge til sør-norge). Går fort 50-60.000 kr bare i reising hver vinter+ alt av slalomutstyr (rundt 40.000-50.000) med uteklær, ski og beskyttelsesutstyr.Vi elsker dette livet, og følger gladelig opp barna. Selv har jeg vært aktiv slalomkjører og gjorde det utrolig bra i min tid, så synes det er artig å få følge barna på dette så lenge dem selv ønsker og har lyst til dette Selv om vi har ei lita på 6 mnd, så setter det ikke noen stopper for oss. Har allerede planlagt vinteren, og jeg og mini blir nok med på de fleste rennenne i år. Mannen er også veldig flink, og elsker å farte i mellom. Utenom slalomsesongen spiller de enten handball, volleyball eller svømming. Heldigvis ikke så mye turneringer- og de brenner ikke like mye for dette. Så er mest vinteren som er fullpakket.Men er noe eget med egne barn. Hadde aldri i havet orket å være så entusiastisk over andre, hadde ikke giddi stå en dag i bakken for å se på andre sine barn kjøre. Men når det er våre egne er jeg hysterisk interessert! Anonymous poster hash: 25d35...77d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Her spiller sønnen vår fotball og håndball, jeg håndball og mannen ishockey. Vårt liv ER idrettshaller. OG vi elsker det, alle sammen:o) Her er det nedtelling til turneringer og kamper, og vi er alle med og ser på hverandre. Anonymous poster hash: adaed...18a Grøss... Har aldri spilt lagidrett selv, så kan ikke se hvordan dette er gøy, håper det blir annerledes med mine barn! Ennå er de så små at vi følger dem til treninger (allidrett/turn/mudo), så vi bruker jo en del tid allerede... HI HI Anonymous poster hash: 92d14...81e
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Nå spiller bare eldste, men en stund spilte begge fotball, og eldste korps i tillegg. Vi hadde aldri frihelger.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Har barn på 7 mnd, 8 og 11 år. Mellomste hater idrett, største elsker håndball og fotball, på fotball er det kamper kun i ukedagene, to lørdager er det cup i løpet av sesongen. Håndball har kamper i helgene. Vi stiller opp og kjører og er med å ser, hun er annenhver uke til sin far, men er med å ser de fleste kampene uansett, liker å være med å se på de, og hjelper til i kiosken innimellom :) Jeg er ikke aktiv selv, og ikke egentlig interessert i verken håndball eller fotball, men å se på mine egne barn er kjempeartig :) Anonymous poster hash: d1180...773
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Vi har en datter som spiller i orkester og spiller håndball. Det er fakrisk mer å følge opp med musikken med konserter og øvelser. Hun som driver individuell idrett skal også ha oppfølging. Det er ikke store forskjellen. Anonymous poster hash: ce54e...666
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Det blir en del oppfølging ja.. Fotballen har kampene i hverdagen, sjelden det er cuper i helgene. Håndballen har alle sine kamper i helgene. Håndballen krever også ganske mye av foreldrene, mer enn fotballen, mye dugnad. Anonymous poster hash: ccdc9...393
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Din bror høres i overkant entusiastisk ut! Man trenger slett ikke synes alt ungene bedriver er fantastisk artig, men man stiller opp likevel. Jeg synes ikke det er SÅ ofte, men har foreløpig bare ett av barna på lagidrett, så mer hektiske tider venter.. Anonymous poster hash: 32403...353
Husbygger Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Her spiller eldstemann både fotball og håndball, han er opptatt med trening eller kamp hver ukedag. Har vært ei to helger denne sesongen med fotballturneringer på han. I oppkjøringen til håndball sesongen hadde de to treningshelger, men der droppa vi bare innom litt. Men vi ser stortsett alle kamper både fotball og håndball. Syns det er kjekt jeg å se utviklingen deres, både på han og på hele laget ;-) Midterste spiller bare fotball, de har hatt endel turneringer i år. Vi stiller på alle kampene og turneringene hans også. Vi har stortsett planer med fotball/håndball nesten hver helg. Minstemor går på jazzercise, men vil begynne på fotball å da har pappaen lovt å være trener. Så da blir det enda travlere, men syns jo det er kjekt å følge de opp. Stiller også på dugnader, har vakter på landstreffet for russ, er vakt på diverse konserter (feks Kiss og Robbie Williams) å baker kaker når det er behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå