Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Makan til smålige, og dømmende damer altså! Går tydeligvis rundt å tenker på hva alle andre gjør galt hele dagen! Gjør oss alle en tjeneste og skaff dere ett liv. Gå på jobb, vask hus, oppdra ungene deres, ha sex med mennene deres, gå på trening! For guds skyld! Dere er patetiske! Anonymous poster hash: 5e56e...0bf
*Miss Marple* Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Mens du har hendene fulle.....med dib??
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 For ditt liv er så utrolig innholdsrikt at du bare må bruke tid på å lese alle disse innleggene for deretter å prøve å gi inntrykk av at du er så mye bedre enn oss andre her? Tenker jeg sier: 'Velkommen i klubben' jeg. Anonymous poster hash: c758c...ea4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Det tok meg fem min her inne før jeg ble oppgitt av alle de patetiske innleggene deres om hva alle andre gjør feil og hvor perfekte dere er! Jeg har ikke nevnt noe om meg selv annet enn at jeg synes enkelte av dere er patetiske! Tydeligvis var det flere som følte seg truffet! Anonymous poster hash: 5e56e...0bf
☆☆☆ Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Du sa ikkje enkelte, du drog alle her inne under same kammen. Og då er det på sin plass å påpeike at det også gjeld deg, då du også er her..
monson Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Ja, for det er jo så mye bedre og si at alle her ikke har noe liv. Snakk om å kaste stein i glasshus!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Du sa ikkje enkelte, du drog alle her inne under same kammen. Og då er det på sin plass å påpeike at det også gjeld deg, då du også er her.. Jepp. Føler at HI kaster stein i glasshus, mildt sagt. Anonymous poster hash: c758c...ea4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Ja, for det er jo så mye bedre og si at alle her ikke har noe liv. Snakk om å kaste stein i glasshus! To sjeler, en tanke. Anonymous poster hash: c758c...ea4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje Anonymous poster hash: 5e56e...0bf
valkyrien Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje Anonymous poster hash: 5e56e...0bf Intelligent nok til å skrive korrekt norsk er du ikke...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje Anonymous poster hash: 5e56e...0bf Tsje, faktisk. Knis! Anonymous poster hash: 69cdf...5b7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 Var det alt dere hadde å komme med? Rettskriving? Jeeeez get a life! I'm out! Anonymous poster hash: 5e56e...0bf
monson Skrevet 27. oktober 2013 #15 Skrevet 27. oktober 2013 Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje Anonymous poster hash: 5e56e...0bf Eller så er det du som ikke er intelligent nok til å skjønne at det er en selvmotsigelse!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #16 Skrevet 27. oktober 2013 Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje Anonymous poster hash: 5e56e...0bf Vi er i alle fall gamle nok til å skjønne at du har falt i din egen felle... Det skrives blant, ut ifra og tskje, for øvrig. Anonymous poster hash: c758c...ea4
mamma_bergen Skrevet 27. oktober 2013 #17 Skrevet 27. oktober 2013 Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje Anonymous poster hash: 5e56e...0bf Jeg skjønner egentlig ikke hvilke innlegg du sikter til?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #18 Skrevet 27. oktober 2013 5 minutter faktisk Yeah right!!! Lett å si bak anonymknappen Anonymous poster hash: 8fbcd...d81
*Miss Marple* Skrevet 27. oktober 2013 #19 Skrevet 27. oktober 2013 Var det alt dere hadde å komme med? Rettskriving? Jeeeez get a life! I'm out! Anonymous poster hash: 5e56e...0bf Ja, det syns jeg faktisk at du skal gjøre. Logge av, altså. Om noe irriterer og plager deg så anbefaler jeg at du finner noe annet å bruke tiden din på. Livet er for kort til å la seg provosere av andre, syns du ikke?
Iiiiik Skrevet 27. oktober 2013 #20 Skrevet 27. oktober 2013 Men gjør det noe at andre løser de potensielle fritidsproblemene sine ved å være her? Gjør det noe at andre tenker annerledes enn deg? Er opptatt av andre ting og mener noe annet enn deg? Plager det deg at det finnes mennesker rundt omkring som du vil betegne som smålige?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #21 Skrevet 27. oktober 2013 Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje Anonymous poster hash: 5e56e...0bf Intelligent nok til å skrive korrekt norsk er du ikke... finst ikke noe mer usaklig enn å kommentere på SKRIVEFEIL! Vi skjønner jo hva som blir sagt og hva som er ment. Vet du hvor mange som har dysleksi? Mange! Kan de noe for det? Nei! Har det noe å bety?? Nei! Anonymous poster hash: 7ff0d...487
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #22 Skrevet 27. oktober 2013 Si hva du tenker på, så blir det lettere å svare hvorfor Anonymous poster hash: 57b2d...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå