Gå til innhold

Dere har fritidsproblemer! !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Makan til smålige, og dømmende damer altså! Går tydeligvis rundt å tenker på hva alle andre gjør galt hele dagen! Gjør oss alle en tjeneste og skaff dere ett liv. Gå på jobb, vask hus, oppdra ungene deres, ha sex med mennene deres, gå på trening! For guds skyld! Dere er patetiske!

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er her du også. Eg berre nemner det..

Skrevet

Har jeg gått glipp av noe?

Skrevet

Mens du har hendene fulle.....med dib?? :P

Skrevet

For ditt liv er så utrolig innholdsrikt at du bare må bruke tid på å lese alle disse innleggene for deretter å prøve å gi inntrykk av at du er så mye bedre enn oss andre her?

 

Tenker jeg sier: 'Velkommen i klubben' jeg.

 

Anonymous poster hash: c758c...ea4

Skrevet

Det tok meg fem min her inne før jeg ble oppgitt av alle de patetiske innleggene deres om hva alle andre gjør feil og hvor perfekte dere er! Jeg har ikke nevnt noe om meg selv annet enn at jeg synes enkelte av dere er patetiske! Tydeligvis var det flere som følte seg truffet!

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

Skrevet

Du sa ikkje enkelte, du drog alle her inne under same kammen. Og då er det på sin plass å påpeike at det også gjeld deg, då du også er her..

Skrevet

Ja, for det er jo så mye bedre og si at alle her ikke har noe liv. Snakk om å kaste stein i glasshus!

Skrevet

Du sa ikkje enkelte, du drog alle her inne under same kammen. Og då er det på sin plass å påpeike at det også gjeld deg, då du også er her..

 

Jepp. Føler at HI kaster stein i glasshus, mildt sagt.

 

Anonymous poster hash: c758c...ea4

Skrevet

Ja, for det er jo så mye bedre og si at alle her ikke har noe liv. Snakk om å kaste stein i glasshus!

 

To sjeler, en tanke. ;)

 

Anonymous poster hash: c758c...ea4

Skrevet

Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje ;)

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

Skrevet

Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje ;)

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

Intelligent nok til å skrive korrekt norsk er du ikke...

Skrevet

Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje ;)

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

Tsje, faktisk. Knis! :D

 

Anonymous poster hash: 69cdf...5b7

Skrevet

Var det alt dere hadde å komme med? Rettskriving? Jeeeez get a life! I'm out!

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

Skrevet

Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje ;)

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

 

Eller så er det du som ikke er intelligent nok til å skjønne at det er en selvmotsigelse! 

Skrevet

Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje ;)

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

 

Vi er i alle fall gamle nok til å skjønne at du har falt i din egen felle...

 

Det skrives blant, ut ifra og tskje, for øvrig.

 

Anonymous poster hash: c758c...ea4

Skrevet

Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje ;)

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

Jeg skjønner egentlig ikke hvilke innlegg du sikter til?

Skrevet

5 minutter faktisk ;) Yeah right!!!

Lett å si bak anonymknappen :P

 

Anonymous poster hash: 8fbcd...d81

Skrevet

Var det alt dere hadde å komme med? Rettskriving? Jeeeez get a life! I'm out!

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

Ja, det syns jeg faktisk at du skal gjøre. Logge av, altså. Om noe irriterer og plager deg så anbefaler jeg at du finner noe annet å bruke tiden din på. Livet er for kort til å la seg provosere av andre, syns du ikke?

Skrevet

Men gjør det noe at andre løser de potensielle fritidsproblemene sine ved å være her? Gjør det noe at andre tenker annerledes enn deg? Er opptatt av andre ting og mener noe annet enn deg? Plager det deg at det finnes mennesker rundt omkring som du vil betegne som smålige? 

Skrevet

 

 

Gikk utifra at dere var intelligent nok til å skjønne om det var rettet mot dere? Er dere blandt de som skriver slike innlegg så ja dette innlegget var rettet mot dere! Regnet jo med at dere var 20+ og ikke 5år, og må få alt inn med tsje ;)

 

Anonymous poster hash: 5e56e...0bf

Intelligent nok til å skrive korrekt norsk er du ikke...

finst ikke noe mer usaklig enn å kommentere på SKRIVEFEIL! Vi skjønner jo hva som blir sagt og hva som er ment. Vet du hvor mange som har dysleksi? Mange! Kan de noe for det? Nei! Har det noe å bety?? Nei!

 

Anonymous poster hash: 7ff0d...487

Skrevet

Si hva du tenker på, så blir det lettere å svare hvorfor :)



Anonymous poster hash: 57b2d...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...