Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg begynner og bli skikkelig forkjølet og baby kan komme når som helst..kun en uke til termin.. Hvordan er det med amming når mor er syk? Hvis jeg er syk når baby kommer til verden, hvordan blir det på sykehuset da? Anonymous poster hash: 7acc0...947
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Det ordner seg. Jeg var lagt inn på sykehuset med lungebetennelse, intravenøs antibiotika og pustehjelp da vannet mitt gikk. Utrolig hva som går når man må Ammingen var ikke noe problem. Anonymous poster hash: f2c35...1ef
Gladmor30 Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg blir forkjøla hver gang rett før jeg skal føde! Tror d er et tegn på at ting nærmer seg å du må ikke bekymre deg for babyen og ammingen. D er helt uproblematisk:) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Det var godt og høre! takk Anonymous poster hash: 7acc0...947
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Babyen blir nok ikke syk av det, er med på å bygge imunforsvaret Anonymous poster hash: eb391...019
Kanutten83 Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Det går helt fint Forøvrig så vil det finnes antistoffer i melka for akkurat denne typen forkjølelse du har nå og som da vil beskytte babyen Masse lykke til
Planleggendemamma Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg var syk da fødselen startet med første, fikk antibiotika intravenøst underveis og var i bra form rett etterpå. Så lenge en ammer så vil barnet vel være beskyttet av antistoffene fra mor og i melken. Merket faktisk utrolig lite til det etter fødselen, da jeg hadde så mye annet å fokusere på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå