Gå til innhold

Er en elskerinne til en mann med kone og barn, er dette ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han elsker sin kone og sine bar, han sier han klarer å skille mellom sex med meg og sin kone... Men barna blir eldre og eldre, hva bør skjer nå??

Takk for svar! 

Anonymous poster hash: e3f09...502
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, jeg skjønte ikke problemstillingen..Hva dere bør gjøre? Kutte ut selvfølgelig! Og la konen få vite om det, slik at hun selv kan ta et valg om å være sammen med en utro drittsekk eller ikke.

Skrevet

Så han klarer å skille på sexen med deg og fruen :P ja men da er vel alt såre vel da ? :P

Problem løst !

Anonymous poster hash: f453a...760

Skrevet

Det er mannen som er "the bad guy" her uten tvil - men hva får DU ut av dette? Om det bare er for sexens skyld så kan du vel få det fra en annen som ikke er gift? Vil du ikke selv ha et forhold med noen, gifte deg og få barn? 

Anonymous poster hash: 83e77...c08
Skrevet

Ehh, jeg skjønte ikke problemstillingen..Hva dere bør gjøre? Kutte ut selvfølgelig! Og la konen få vite om det, slik at hun selv kan ta et valg om å være sammen med en utro drittsekk eller ikke.

Er derfor jeg spør her. Pga kona og barna hans. Vi jobbe sammen tidligere. Jeg er en del år yngre en han. Men han sier han har et fint familieliv med kone og barn, 

Skrevet

Han må velge rett og slett. Kan og bør ikke få begge deler.

Men om han velger deg kan du jo tenke på at han ikke hadde noe problemer med å være utro mot sin kone, og sannsynligvis ikke har kvaler med å være utro mot deg også.

Skrevet

Det er mannen som er "the bad guy" her uten tvil - men hva får DU ut av dette? Om det bare er for sexens skyld så kan du vel få det fra en annen som ikke er gift? Vil du ikke selv ha et forhold med noen, gifte deg og få barn? 

Jeg er singel. VI har holdt på en stund. Jeg er ikke klar for noe forhold. Men jeg synes på en måte dette begynner å bli litt feil, og barna blir eldre og eldre. Han er familiefar. Han elsker sin kone og knuller meg.?? 

Skrevet

Han må velge rett og slett. Kan og bør ikke få begge deler.

Men om han velger deg kan du jo tenke på at han ikke hadde noe problemer med å være utro mot sin kone, og sannsynligvis ikke har kvaler med å være utro mot deg også.

Jeg kommer aldri til å være i noe forhold med han, aldri. Vi bor ikke på samme plass en gang, treffes ikke ofte. For min del er det spennende med han, ikke noe mer en det. 

Skrevet

Du må ha veldig liten tro på deg selv tenker jeg.

Huff hvor patetisk..

Tror nok du vil få dine sex behov møtt enklere enn og involvere deg og ødelegge en familie i prosessen

Skrevet

Du må ha veldig liten tro på deg selv tenker jeg.

Huff hvor patetisk..

Tror nok du vil få dine sex behov møtt enklere enn og involvere deg og ødelegge en familie i prosessen

Nei, men er spenningen. Det at det er "ulovlig". Men nå begynner jeg og bli eldre, og da ser jeg det nå på en litt annen måte, med tanke på kone og barn. 

Vi gjorde det første gang på et julebord. "havnet på samme rom". Og da har det bare blitt til at vi har fortsatte... 

Skrevet

Så han klarer å skille på sexen med deg og fruen :P ja men da er vel alt såre vel da ? :P

Problem løst !

Anonymous poster hash: f453a...760

Nei, men uansett da. Er jo ikke det samme å knulle meg, som å elske sin kone? Han elsker jo med sin kone og knuller meg? Skille mellom sex og kjærlighet. 

Skrevet

Jeg er singel. VI har holdt på en stund. Jeg er ikke klar for noe forhold. Men jeg synes på en måte dette begynner å bli litt feil, og barna blir eldre og eldre. Han er familiefar. Han elsker sin kone og knuller meg.?? 

Du kan jo ikke ta ansvar for hans samvittighet, selvsagt er det moralsk galt av han å holde på som han gjør men det er jo HANS problem.. Om DU derimot begynner å få samvittighetskvaler bør du selvsagt avslutte forholdet snarest, tenk om du endelig fant deg en mann du elsket og ville gifte deg med - fikk barn og så viste det seg at han hadde en elskerinne på si? Man gjør mot andre som man vil at andre skal gjøre mot en selv... Karma is a bitch...

Skrevet

Om kona hans vet om det og har godkjent forholdet deres er det vel greit, men det antar jeg hun ikke har? Ok, han er skurken her, men du kan vel ikke være fornøyd med å agere spermbank?? Hva får du ut av det? Kjøp hellere en dildo.

Hold samvittigheten din ren og dropp ham. Kontakt også kona hans, hun fortjener ikke en slik idiot. Sjekk dere for kjønnssykdommer hele gjengen.

Anonymous poster hash: 02586...570
Skrevet

Hva er det forresten du mener med om det er ok? NEI, så klart er det ikke ok at han holder på som han gjør. Selv om du ikke har direkte skyld vil jeg mene at du er veldig lite solidarisk med dine kvinnelige medsøstre når du vet at han har kone og barn men likevel velger å fortsette å spre ben for ham. Enten har du lav selvtillit, null empati eller har aldri vært i et forhold. Barn tror jeg i hvert fall ikke du har, for da ville du hatt mer respekt for familien hans.

Anonymous poster hash: 02586...570
Skrevet

Han fortalte meg at han følte seg hel når han var med sin familie. 

Skrevet

Treffes et par ganger i året. Sist var via et "seminar". 

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener her. Enten så fortsetter du å være elskerinnen hans, eller så kutter du ut.

Han vil ikke ha noe annet forhold til deg enn kun sex, utfra det du beskriver. Så jeg ser ikke helt problemstillingen :mellow:

Skrevet

Blir kvalm av hele tråden din og jeg er rimelig ung selv... Få deg noe selvrespekt og slutt å gjøre kona hans til et offer med å være med på dette bedritne spillet hans. Håper inderlig at dette er en tulle-tråd. 

Anonymous poster hash: 9776a...8b0
Skrevet

Han har vel ryggrad til å snakke med sin kone? Da vi treffes er ikke familien hans et tema. Jeg vet ikke hvilken avtale de har. Vi bor uansett langt fra hverandre. 

Skrevet

Så det du sier, TS, er at du er en H..E som er ute etter å ødelegge familier for spenningens skyld? Skriv under med fullt nick så vi vet hvem som er H..E på dette forumet!

Anonymous poster hash: 721a9...16a
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener her. Enten så fortsetter du å være elskerinnen hans, eller så kutter du ut.

Han vil ikke ha noe annet forhold til deg enn kun sex, utfra det du beskriver. Så jeg ser ikke helt problemstillingen :mellow:

Han har fortalt meg at dette kun er sex og ikke noe annet. Det vet jeg jo. 

Skrevet

Han har fortalt meg at dette kun er sex og ikke noe annet. Det vet jeg jo. 

Men jeg tror vi har litt problemer med å skjønne hva du vil med dette?..

Skrevet

Du virker utrolig dum i hodet, HI. Jeg skjønner ikke hva du vil frem til en gang. Er det liksom så mye verre å ligge med han når barna blir eldre? :P jeg er ser ikke så veldig mørkt på utroskap, men at denne mannen velger å være utro med deg... Du virker bare så. Kort. Det er vel derfor han kun ser et høl i deg :)

Anonymous poster hash: a229b...7ed

Skrevet

Neida, det er helt uproblematisk. Så lenge sexen er god, så pul i vei. Hvis han ikke gir deg orgasme hver gang derimot, synes jeg du skal kutte ham ut.

Skrevet

Eller - du legger ut innlegget på et forum der det brukerne har felles er at de har barn. Hva tror du småbarnsmødre mener om utroskap, hva tror du de som har fedre til barna sine mener om at pappa'n til barnet har seg med en annen dame?

Regner med at du vet hva svaret er og jeg tror du har kommet til det samme selv. Hvis du vil ha kun sex, så se om du kan finne deg en elsker uten kone og barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...