Kathrine. Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Eldstemann tigga etter pannekaker til frokost. Eg sa ok. No er vi ferdig med frokost. Ungene leiker seg med radiostyrte biler i stua. Eg trakk meg tilbake og ligg no i senga for å kose meg med ei episode av en tv-serie. Etterpå tar eg med ungene ut på tur. Er eg ei dårlig mor som går og ser på tv-serie mens ungene leiker aleine? (regner med å få litt tyn for dei usunne pannekakene i tillegg) Ungene har forresten kommet etter og leiker med bilane på rommet mitt og i gangen utanfor.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Hva er det for et spørsmål?! Hva vil du frem til? Anonymous poster hash: 4d8f7...1f9
Kathrine. Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2013 Lurer på om det er greit å se tv mens ungene leiker? Lurte på korleis dib-damene reagerer på det? Har ikkje gjort det så mye før mens ungene er våkne, så det føltes litt rart. Men er også litt opptatt av at ungene må underholde seg sjølv innimellom. Og når eg lurte på å spør dere, blei eg litt lattermild pga er så mange "perfekte" her inne. Thats it!!
mamma_bergen Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Da er jeg i samme kategori som deg, eller verre! Jeg lot jentungen spise resten av ostepopen når hun sto opp i dag, og jeg koste meg videre i sengen en times tid
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Om du legger det ut som en opplysning på fb så får du sikkert masse "likes" fra vennene dine som sitter og fikler på nett mens ungene deres sitter og glor på barne-tv og spiser opp snopet sitt fra i går. Anonymous poster hash: c137b...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå