Gå til innhold

Hjelp meg. Klarer snart ikke gå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna i morges av at nesten all hud under føttene er sår og sprukket :o Jeg klarer snart ikke gå for det blir bare verre og verre :( Rett før det begynner å blø for det er så store sprekker og sår. Aldri hatt slik før!

Hva kan jeg gjøre? Penger til fotpleier har jeg ikke

Anonymous poster hash: 704d4...bec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smører du føttene dine jevnlig? Føtter trenger litt stell og omsorg de også. Du kan jo prøve å smøre de godt inn nå og sett på deg et par bomullsokker. Når det har tørket inn gjentar du det hele.

Skrevet

Oppsto dette plutselig eller bare kom det plutselig? Jeg ville kanskje smurt med en fet krem og tatt gode, tjukke sokker på. Du må passe på huden på føttene. :)

Anonymous poster hash: f521c...fb1

Skrevet

Hvor lenge er det siden du satt med bena i en bøtte varmt vann med olje i fjernet død hud og smurte deg godt med en fet krem? Sprekker i hælen o.l. er vondt men ikke farlig. 

Ville satt meg med bena i en bøtte grønnsåpevann og jeg var deg og smurt meg godt med en fet krem etterpå.

Eller er det en type eksem du har fått plutselig, da må du kanskje til lege og få noe kortison e.l. å ha på?

Anonymous poster hash: 69e5a...757
Skrevet

ha matolje i 2 brødposer en til hver fot, gjerne varm den pitte litt, putt bena i ta på sokker og ha det slik en stund før du tørker bena gjenta daglig til de begynner og bli bedre smør med en og fot krem.

Skrevet

Ta et skikkelig fotbad med masse grønnsåpe. Fjern gammel tørr hud etterpå. Smør deg deretter skikkelig inn med en feit fotkrem i tykke lag, finn et gammelt sokkepar som du kan ha utenpå kremen så det får trekke skikkelig inn over tid.

http://www.enklereliv.no/geluscious-sokker.html er også fine, men de blir nok mer som vedlikehold etterpå utifra hvordan du beskriver dine føtter.

Anonymous poster hash: e834b...d17

Skrevet

Min mann sprekker slik noen ganger. Da må beina i bløt og vi filer vekk alt av dø hud. Han pleier å blø endel. Deretter smører vi med en fet krem.

Skrevet

Høres ut som munn, hånd og fotsyken dette her, siden det kom så plutselig.

Anonymous poster hash: 0a240...65f

Skrevet

Det var det og :P Jeg som skrev innlegget i kveld om hånd-, fot- og munnsyken

Anonymous poster hash: 704d4...bec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...