Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Har du prøvd de?Er jo mye fantastisk fint der da!og prisene er jo også veldig overkommerlige.men hva med kvaliteten? Anonymous poster hash: 325d5...398
Brennheite Badeand Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Fantastisk bra. Vi har masse Pomp de lux, fine klær til helt ok priser, og de holder seg godt gjennom vask etter vask og ganske røff bruk.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Mja, jeg synes kvaliteten er så som så. Knapper har lett for å falle av og jeg har flere gensere som går opp i sømmen under armene... + strømpebukser nupper voldsomt.. Men, det hindrer meg ikke i å kjøpe derfra så SÅ ille er det ikke. Jeg liker klærne veldig godt :-) Anonymous poster hash: a8a8a...1ab
Hun med alle ungene Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Beste kvaliteten jeg har vært borti! Her har vi masse pomp de lux, og ungene elsker klærne. Nesten det eneste de går i Anbefaler merket på det sterkeste!
Hun med alle ungene Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Mja, jeg synes kvaliteten er så som så. Knapper har lett for å falle av og jeg har flere gensere som går opp i sømmen under armene... + strømpebukser nupper voldsomt.. Men, det hindrer meg ikke i å kjøpe derfra så SÅ ille er det ikke. Jeg liker klærne veldig godt :-)Anonymous poster hash: a8a8a...1ab Vi har aldri opplevd at noen knapper har falt av.. Strømpebuksene er heller ikke nuppete
galemathias og snusmumrik Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Mja, jeg synes kvaliteten er så som så. Knapper har lett for å falle av og jeg har flere gensere som går opp i sømmen under armene... + strømpebukser nupper voldsomt.. Men, det hindrer meg ikke i å kjøpe derfra så SÅ ille er det ikke. Jeg liker klærne veldig godt :-)Anonymous poster hash: a8a8a...1ab Vi har aldri opplevd at noen knapper har falt av.. Strømpebuksene er heller ikke nuppete Nuvel.. kanskje jenta mi er ekstra hardhendt da ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 ok,da gleder jeg meg til jenta mi blir stor nok til å bruke det!(er kun ca 65 cm enda ) Anonymous poster hash: 325d5...398
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Nettbutikk? Link? Har hørt så mye om dette merket og at det skal være sååå bra, men det lille jeg har sett av klær derfor er ikke mye å skryte av synes jeg? Synes det er altfor mye "kjerringklær" i miniatur. Hvordan forklare? Du vet, sånne voksne damer som kjører på med altfor mye stæsj på klærne. Tunika eller kjoler med alt for mye blonder, altfor mye volanger, alt for mye... prektig. Men det er mulig plaggene til disse ungene er preget av mødrenes smak. Og at det finnes litt andre stiler å velge i? Jeg vil gjerne se litt mer av kolleksjonen, tips til hvor? Anonymous poster hash: 67eb5...0dd
Moosh Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 Hvordan er klærne i størrelsen? Og er det mulig å bestille på Internett?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #10 Skrevet 26. oktober 2013 Nettbutikk? Link? Har hørt så mye om dette merket og at det skal være sååå bra, men det lille jeg har sett av klær derfor er ikke mye å skryte av synes jeg? Synes det er altfor mye "kjerringklær" i miniatur. Hvordan forklare? Du vet, sånne voksne damer som kjører på med altfor mye stæsj på klærne. Tunika eller kjoler med alt for mye blonder, altfor mye volanger, alt for mye... prektig. Men det er mulig plaggene til disse ungene er preget av mødrenes smak. Og at det finnes litt andre stiler å velge i? Jeg vil gjerne se litt mer av kolleksjonen, tips til hvor? Anonymous poster hash: 67eb5...0dd pompdelux.com trenger jo ikke BARE slike klær,fint å bruke de til andre vanlige klær.synes buksene ser veldig behagelig ut HI Anonymous poster hash: 325d5...398
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Helt enig i benevnelsen 'kjerringaktig'. Har aldri forstått hva som er greia med disse kjedelige klærne. En merke-hype som enkelte lar seg fascinere av. Anonymous poster hash: 649ca...c69
Øyne som ser!! Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Kjerringklær. Bare blasse stygge farger. Kommer aldri til å kjøpe ett eneste plagg derfra.
Serepta Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes snittet på mye av det er fint, men liker ikke fargene. Særlig jenteklærne har nitriste og litt "skitne" farger. En rosafarge ser ut som noe hvitt som har blitt misfarget i vask. Liker klare, rene farger jeg. Og ungene også. Men smaken er jo som baken.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 aldri hørt om det engang......... Anonymous poster hash: 3b6e6...0b6
Elsker livet Skrevet 27. oktober 2013 #15 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg syns det har vært varierende kvalitet. Noe har nuppet, raknet og/eller blitt stygt etter vask. Men det meste har holdt seg pent. Klærne er noe kjerring og prektig, men av og til er det vil ha.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #16 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har bare gutter, og synes helt klart det er gutteklærne som er finest. Vi er veldig fornøyde med kvalitet og pris. Enig at jenteklærne er i en helt annen stil, vet ikke om jeg hadde valgt disse klærne hvis jeg hadde jente. Men det er jo smak og behag. Anonymous poster hash: c88e6...824
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #17 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har også bare gutter, og synes klærne er helt ordinære og kjedelige. Anonymous poster hash: 5625c...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå