Gå til innhold

Dersom en klarsynt hadde fortalt deg at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...grunnen til at barna dine ikke sover skikkelig er fordi det er ånder i huset.... hadde du trodd på det?? Hadde du forsøkt å rense huset? 

Anonymous poster hash: 0ba09...6f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: a9b48...8c1
Skrevet

skeptikeren i meg hadde ledd... Hadde allikavel endt opp med å prøve å rense huset. :P

Anonymous poster hash: 8e4a9...1ce
Skrevet

Hadde nok prøvd. Er mer mellom himmel og jord enn vi aner, og har hørt at det har hjulpet for andre. Men vet ikke helt om jeg virkelig hadde trodd på det før jeg så noen virkning

Anonymous poster hash: b409b...6f9
Skrevet

Ja!

Sov som liten veldig dårlig i huset vi bodde til jeg var ti år, jeg var alltid redd da jeg skulle sove, alltid redd for å være alene hjemme på dagtid.

Flere år etter at vi hadde flyttet derfra fikk vi vite at en person hadde dødd i huset, at saken ble lagt bort pga for lite beviser, men at det var veldig sterke mistanker om mord. Barna i familien som flyttet inn etter oss opplevde det samme som jeg hadde gjort.

At det spøkte i det huset, det var det ingen tvil om. Låste dører låste seg opp og igjen, kunne sitte og se at nøkkelen dreide seg rundt i låsen, dørhåndtaket gå ned og døren ble skjøvet litt opp. Men ingen andre hjemme....

Så ja, jeg ville definitivt fått renset et hus hvis det var mistanke om at det var noe der!

Jeg har nettopp flyttet, leier en leilighet i et nytt hus på en tomt som er skilt ut fra et gårdsbruk. Her var det første ukene en del "trafikk", så skygger bevege seg gjennom rommet osv., men det virket bare som om det var tidligere gårdsfolk som bare var nysgjerrig. Det har sluttet nå :)

Anonymous poster hash: 39e1d...476
Skrevet

Jepp. Jenta vår våknet hver eneste natt og pekte ut i mørket og ropte: Mann, mann! Deretter ville hun lese bøker, og når hun klarte å gå ut av senga selv, så gikk hun selv og hentet seg bøker. Vi tilkalte en klarsynt av helt andre grunner, men hun stoppet selv på eget initiativ utenfor soverommet hennes og flirte og fortalte at hun så jentas bestefar, at han var døgnvill og ville så gjerne lese bøker for henne, på de underligste tider av døgnet. Faren til jenta fikk hakeslepp, for videre beskrev hun faren hans, som døde for 14 år siden. :)

Den klarsynte renset hus og tomt for annet rask, men bestefar kunne hun ikke gjøre så mye med. Ikke ville vi det heller. :)

Anonymous poster hash: 9e431...81a
Gjest Frøken Regine
Skrevet

Hadde du trodd på det?? Nei

Hadde du forsøkt å rense huset? Nei

Skrevet

Avfeier ikke at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan se. Hadde helt sikkert forsøkt det også for å hjelpe barna mine.

Skrevet

Nei, hadde noen sakt noe sånt hadde jeg bedt dem ringe et mentalsykehus for å be om å bli innlagt på lukket avdeling. En ting er å gå rundt med slike vrangforestillinger selv, men når du begynner å forsøke å få andre til å handle på bakgrunn av slike løgner begynner det å bli alvorlig.

Anonymous poster hash: 275e4...2c4

Skrevet

Nei, hadde noen sakt noe sånt hadde jeg bedt dem ringe et mentalsykehus for å be om å bli innlagt på lukket avdeling. En ting er å gå rundt med slike vrangforestillinger selv, men når du begynner å forsøke å få andre til å handle på bakgrunn av slike løgner begynner det å bli alvorlig.

Sånn snakker mange, helt til de opplever noe selv.

Jeg var også en tviler, men jeg har blitt overbevist av ting jeg har opplevd. Du opplever nok noe en dag du også.

Anonymous poster hash: ff74b...241

Skrevet

Hadde absolutt trodd på det.

Anonymous poster hash: 09461...416

Skrevet

Nei, hadde noen sakt noe sånt hadde jeg bedt dem ringe et mentalsykehus for å be om å bli innlagt på lukket avdeling. En ting er å gå rundt med slike vrangforestillinger selv, men når du begynner å forsøke å få andre til å handle på bakgrunn av slike løgner begynner det å bli alvorlig. Anonymous poster hash: 275e4...2c4

Sånn snakker mange, helt til de opplever noe selv.

Jeg var også en tviler, men jeg har blitt overbevist av ting jeg har opplevd. Du opplever nok noe en dag du også. Anonymous poster hash: ff74b...241

Det tviler jeg på. Hvis det var noe hus det skulle spøke i burde det være vårt. Her har det skjedd mye rart gjennom 400 år, men ingen ånder plager oss. Å manipulere hjernen og sansene er ikke så vanskelig. Det betyr ikke at det vandrer ånder rundt og venter på at noen slalåm be dem dra sin vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...