Gå til innhold

Hvorfor er dere på dette forumet en lørdagskveld da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slapper av hjemme, barnet sover og mannen er med gutta...

Dere da?  :)

Anonymous poster hash: c16ba...e41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man ellers gjøre?

Ungene sover og det er bare dritt på TV, orker ikke helt konsentrere meg om en bok så da sitter jeg her på nettet isteden...

Anonymous poster hash: b8bd2...d37
Skrevet

Har lagt meg tidlig. Sliten etter nattevåk med småen og lang jobbdag.

Skrevet

Hva skal man ellers gjøre?

Ungene sover og det er bare dritt på TV, orker ikke helt konsentrere meg om en bok så da sitter jeg her på nettet isteden...

Anonymous poster hash: b8bd2...d37

Ellers gjøre? Jeg bare lurte jeg!  :)

Skrevet

Har lagt meg, men får ikke ro. Tankesurr. Derfor bruker jeg forumet som kveldslektyre, i håp om å få noe annet å tenke på.

Skrevet

Sitter på forumet innimellom. Gjør litt husarbeid, generell surfing og annet dill mens kvelden går. 

Skrevet

Alle tre barna sover søtt(enn så lenge!) og mannen er  ENDELIG ute og tar seg en øl! ;)

Jeg var drittsur uten grunn,så jeg erfryktelig glad for å sitte her på macen og snakke med dere damer,mens jeg drikker max og spiser sjokolade!

Anonymous poster hash: f9a77...d9d
Skrevet

jeg sitter med godisskålen for meg selv, barnet sover, og mannen er ute :-) 

Skrevet

Det er bare dritt på tv.. Ungene sover, og mannen spiller data med kompisene. Jeg gidder ikke å sitte oppi han da, så da er dib veldig grei underholdning. :)

Anonymous poster hash: 7e6f0...14f
Skrevet

Mannen og de eldste ungene her ser en film jeg ikke har helt sansen for. Så da sniker jeg meg litt inn her innimellom. Enn du da?

Anonymous poster hash: 22772...e21

Skrevet

Mannen og de eldste ungene her ser en film jeg ikke har helt sansen for. Så da sniker jeg meg litt inn her innimellom. Enn du da?

Anonymous poster hash: 22772...e21

Jeg slapper av hjemme, barnet sover og mannen er med gutta!  :) 

Skrevet

To av ungene og mannen ser på film jeg ikke vil se. Meg og ett barn har pakket inn julegaver, og fikk lyst til å rydde i klesskapet til en av ungene som ser på film. Minsta som arveer tøy fra tre storesøsken og ett snnet barn så ser det er påtide å renske klesskapet hennes, for hun har ikke plass, tøyet ligger strødd utover gulvet. Har ikke fjernet sommertøyet derr heller. Så jeg venter på kaffemaskinen skal bli varm slik at jeg får kaffe og jeg kan lage kakao til barnet, vi har satt frem en stor godtskål vi skal ha med oss (min mann si vi er skikkelig ra som får lyst til det på en lørdagskveld, men vi syns det er koselig å gjøre. Skravle og høre på høy musikk, bare vi to jentene)

Anonymous poster hash: fe703...7cc

Skrevet

Kjeder meg, ikke noe  spennende på  tv, og ikke råd til å finne på noe med venner eller no...

Min kjære  spiller dataspill....

Skrevet

Fordi jeg ikke har noe særlig liv for tiden... Henger her mer enn godt er for tiden... :/

Anonymous poster hash: 5c1a7...cc3
Skrevet

Har hatt besøk et par dager, så trenger litt meg-tid. Det oppsto også en situasjon som gjør at jeg er litt mer gretten enn vanlig, så da vil jeg holde meg unna alt som kan gjøre at blodtrykket stiger. Så da blir det trash-tv og Dib. 

Skrevet

Har ikke så mye annet å gjøre. Samboeren jobber turnus og skal være borte lange enda.. Kjeder meg hver kveld

Anonymous poster hash: adfe1...6d8
Skrevet

Etter en runde sengekos sovna mannen. Jeg er ikke trøtt helt enda, så da blir det forumtid  :P

Anonymous poster hash: 55d56...f81
Skrevet

Mannen har lagt seg siden han skal tidlig opp med babyen og ene tenåringen ser en film jeg ikke har sansen for, så da surfer jeg og henger her inne litt.

Men nå må jeg snart komme meg i dusjen, ellers så sprekker jeg og henter den deilige sjokoladeplata jeg vet ligger i kjøkkenskuffen :)

Skrevet

Mannen er på byen med noen kompiser. Jeg fikk sove lenge i dag tidlig mens han sto opp med lillesnupp, så jeg er selvfølgelig lys våken nå og vet jeg burde legge meg siden jeg skal tidlig opp..meeen ser heller på ylvis mens jeg snoker litt her inne ;P

Anonymous poster hash: ce0e8...a50

Skrevet

Ungene sover. Jeg og mannen har sett en film og sjekker nå litt på nett før vi skal legge oss.

Anonymous poster hash: 1c7f3...5cb
Skrevet

Jeg ligger på sofan og surfer etter en lang dag ute i marka med mann og hund. Og en tur på kino med min mor. Mens mannen sitter ved macen sin og jobber, å jobber.. Jeg venter bare på at han skal bli ferdig, så vi kan være litt sammen, før det blir natta.. Meeen, nuh begynner jeg å bli stup trøtt. Så får mase litt på  han nå :P

Skrevet

Jeg er innlagt på sykehuset, får ikke sove. Har fått en alvorlig diagnose... Sitter her inne for å få tankene over pånoe annet. Men helst vil jeg være hjemme med mann og barn.

Anonymous poster hash: d6a48...270

Skrevet

Skulle i utgangspunktet ha lagt meg for lenge siden, men storegutt har plutselig fått omgangssyken så nå driver jeg med klesvask og litt DIB innimellom oppvåkningene hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...