Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg er 20 uker på vei med nr 3 og har lyst på litt nye klær som passer da jeg er smal, men med mge rett ut:) hvor handler dere? Anonymous poster hash: 82c86...9c5
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 http://mamalicious.no/?gclid=CLfv3dX-tLoCFRJ7cAodCAMAeQ Anonymous poster hash: 13ee8...214
Gjest usababy Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Bebys.no har mye kult. Ellers har jeg bare funnet kjedelige klær i triste farger. Kjøpte en del i Usa, der har de mye mer utvalg. Syns det er rart st så mye av gravidklærne i Norge er så kjedelige. Jeg syns det er herlig å føle meg vel og se bra ut når jeg er gravid. Da er det viktig å ha klær som er kule og ikke bare kjedelige ensfargede la-meg-forsvinne-i-mengden-klær. Endret 26. oktober 2013 av usababy
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 har bare handla på hm.. ikke giddi å bruke masse penger på dyre mammaklær som jeg ikke får brukt igjen senere, i tillegg føler jeg meg svært lite vel.. gått opp mye i vekt ! bruker fortsatt tskjorter og gensere jeg hadde fra før av (uke 34)...... dem med litt stretch i da ! Anonymous poster hash: 5b8dd...65b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg synes mammabuksene på H&M er både fine og rimelige. Begynte å bruke dem veldig tidlig fordi jeg var så himla oppblåst, kjøpte en lys, en mørk og et par jeans. Kjøpte også diverse mammatopper og kjoler men det var bare tull og jeg angrer bittert. Anbefaler derfor å heller kjøpe lange singletter/topper med litt stretch - de varer gjennom hele svangerskapet og du kan fortsette å bruke dem etter fødsel. Liker basicsinglettene på Cubus, de tåler å bli strekt litt av en gigamage. Kjøpte en størrelse større enn jeg vanligvis ville gjort. Ellers bruker jeg cardigans og de genserene jeg hadde som var oversized før - mannens ullgensere er også veldig fine over magekulen! Vil i alle fall fraråde deg å kjøpe masse før behovet er der. Marianne Beate har også et bra blogginnlegg om mammaklær du burde sjekke ut: http://mariannebeate.com/om-klaer-og-graviditet/ Anonymous poster hash: dc250...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå