Gå til innhold

Når legger dere 6-7 åringer seg i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi nabojentene på 6-7 år var ennå ute klokken 22:30. Da skulle de spørre om en annen av nabojentene kom ut. Vi bor i en by med nermere 30.000 innbyggere, og det er passelig rolig. Men likevel reagerte jeg på at de var ute så sent.. Hvor lenge skal de få være ute i helgene når de blir 10 år da, om de allerede nå er ute så sent..?!

Anonymous poster hash: 14a38...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De legger seg kl 1900. Samme som på hverdager.

Anonymous poster hash: b1275...560

Skrevet

Legger seg ca. kl. 20. Prøver å ikke forskyve leggetiden med mer enn 1-1.5 time i helgene. I ferier er det annerledes, da blir den gjerne 21 og 22 også.

Skrevet

7-åringen vår legger seg 1930 både hverdag og helg. Hender det blir litt senere, men å fly ute så seint er ikke aktuelt. Ingen som gjør det her ihvertfall. Eneste unntak er i sommerferien, men selv da er ikke jenta vår ute så seint. 

Anonymous poster hash: 17b5c...73b
Skrevet

21-21.30

Anonymous poster hash: e7298...b98

Skrevet

Har to "små" på 5 og 7 år. De legger seg som regel samtidig. Senest 20.00 i ukedagene. I helgene har vi ikke noen fast leggetid. Klokka kan fort vekk nærme seg 22.00. De sover da til rundt 9-10 tiden dagen etter. Ikke noe problem med å få de i seng på søndagskvelden, så det funker for oss. Da eldste var på den alderen var det totalt uaktuelt å utsette leggetiden noe særlig. Han tok det aldri igjen på morgenen og var et uvær å være sammen med de få gangene det skjedde. Unger er forskjellige tenker jeg. Men må innrømme at jeg synes det er drøyt at de er ute så seint som du sier. En ting på sommeren i sin egen hage...

Skrevet

I hverdagene er hun i seng til 20.30 og helgene er hun stort sett i seng til kl 21.00.

Skrevet

19-19.30 i ukedager og 19.30-20 i helger

Anonymous poster hash: d6169...7ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...