Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Var så dum at jeg så på historikken på pc'n, og ser at samboeren min stadig er inne og ser på haugevis med bilder av andre jenter på Facebook. Han er ikke inne på en eneste profil til andre menn, men latterlig mange damer han sitter og ser på bilder av! Lurer bare på om det er vanlig? Skjønner liksom ikke helt greia jeg.. Ser jo på bilder av mennesker jeg også, men jeg ser jo på begge kjønn og ikke hundrevis av bilder av bare andre menn. Hva tenker dere? Hvorfor er menn sånn? Eller min i så fall? Anonymous poster hash: 57d67...093
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Nå er ikke jeg eller mannen på FB, men å sitte å se på bilder av jenter er litt suspekt. Lette han etter noen han kjenner? Anonymous poster hash: 257d5...832
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Virker ikke som han leter etter noen han kjenner. Syns liksom det er litt merkelig av han å skulle se på sååå mange bilder av andre jenter, og spesielt når det kun er andre jenter han ser på. Og ja, er sikkert litt spesielt av meg å snoke i loggen også, men klarte visst ikke å dy meg.. Huff, vi er jo 30 år, så burde være ferdig med sånne spekulasjoner for lenge siden, men kjenner jeg føler meg litt liten og usikker nå:/ Anonymous poster hash: 57d67...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå