Gå til innhold

Ser på bilder av andre jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så dum at jeg så på historikken på pc'n, og ser at samboeren min stadig er inne og ser på haugevis med bilder av andre jenter på Facebook. Han er ikke inne på en eneste profil til andre menn, men latterlig mange damer han sitter og ser på bilder av! Lurer bare på om det er vanlig? Skjønner liksom ikke helt greia jeg.. Ser jo på bilder av mennesker jeg også, men jeg ser jo på begge kjønn og ikke hundrevis av bilder av bare andre menn. Hva tenker dere? Hvorfor er menn sånn? Eller min i så fall?

Anonymous poster hash: 57d67...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg eller mannen på FB, men å sitte å se på bilder av jenter er litt suspekt. Lette han etter noen han kjenner?

Anonymous poster hash: 257d5...832
Skrevet

Virker ikke som han leter etter noen han kjenner. Syns liksom det er litt merkelig av han å skulle se på sååå mange bilder av andre jenter, og spesielt når det kun er andre jenter han ser på. Og ja, er sikkert litt spesielt av meg å snoke i loggen også, men klarte visst ikke å dy meg.. Huff, vi er jo 30 år, så burde være ferdig med sånne spekulasjoner for lenge siden, men kjenner jeg føler meg litt liten og usikker nå:/

Anonymous poster hash: 57d67...093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...