Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #26 Skrevet 26. oktober 2013 Alle menn gjør dette dessverre. Anonymous poster hash: fdcdb...9f9
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #27 Skrevet 26. oktober 2013 Det gjør mannen hele tida, særlig samer i treningstights. Ikke noe problem for meg, han overøser rompa mi med komplimenter hele tida så selvtilliten min er på topp. Hvis han aldri sa noe positivt om meg ville det nok vært annerledes ja. Anonymous poster hash: 10bfa...50a
hønemor0408 Skrevet 26. oktober 2013 #28 Skrevet 26. oktober 2013 titter på alle jeg da åh! hun hadde langt fint hår! han var kjekk han....sjekk de puppa der da! han hadde fin kropp! så hender det jeg spør mannen, fy søren så du den dama der eller? hun var pen hun ikke sant? svarer er som regel, hvilken dame da? eller så svarer han, nei jeg legger ikke merke til sånt jeg.... så det er jeg som har lange øyne i det huset her! hehe Haha jeg er også den med lange øyne i litt forhold! Holdt nesten på å kjøre av veien en dag på grunn av en pen dame vi kjørte forbi, mens mannen min ikke så henne i det hele tatt og ble redd jeg hadde sovna:-p Anonymous poster hash: 4975e...b4e haha! den har jeg vært borti også! jeg burde ikke hatt lappen, for jeg titter på fine hus, dyr, pene mennesker etc hehe
Magia Skrevet 26. oktober 2013 #29 Skrevet 26. oktober 2013 Det gjør mannen hele tida, særlig samer i treningstights. Ikke noe problem for meg, han overøser rompa mi med komplimenter hele tida så selvtilliten min er på topp. Hvis han aldri sa noe positivt om meg ville det nok vært annerledes ja. Anonymous poster hash: 10bfa...50a Hahaha! Det var jo en veldig spesifikk preferanse - SAMER i treningstights
hønemor0408 Skrevet 26. oktober 2013 #30 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) haha!! gubben vil ikke til syden å titte på damer i bikini men til Finnmark å titte på samer i treningstights! hehe! Endret 26. oktober 2013 av hønemor0408
Elsker livet Skrevet 26. oktober 2013 #32 Skrevet 26. oktober 2013 Det hadde ikke plaget meg, men tror det hadde plaget han om jeg gjorde han oppmerksom på det.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #33 Skrevet 26. oktober 2013 Altså, jeg blir flau om han åpenlyst GLANER på andre (om det er damer eller andre ting). Jeg blir ikke sint eller sjalu, jeg blir flau, på hans vegne vel å merke. Man glaner ikke på folk! Men om han titter, diskret, men likevel for lite diskret til at jeg kan legge merke til det, så plager det meg ikke overhode. Det er nok av mannfolk som kikker på meg også, og de er langt fra så diskret som de tror selv, hehe. Syns bare det er morsomt. Et hyggelig komplement? Jeg kan jo selv se at andre damer er flotte, og det ser jo mannen også. Det er ikke et problem for meg. Jeg legger jo selv merke til flotte menn. Tror jeg er mer diskret enn de fleste menn klarer å være, men det kan jo være noe jeg bare tror :-) Jeg tenker at om man reagerer med såpass sjalusi over en bagatell som dette, så burde man jobbe mer med seg selv enn med mannen. Men man kan godt nevne for mannen at, greit at du ser litt på godsaker rundt om, men prøv å gjør det minst mulig åpenlyst da, jeg blir flau på dine vegne. Da er han hvertfall oppmerksom på at du ser det :-) Å prøve å styre mannens øyne og blikk, kontrollere hva han ser på og hva han får lov til å like, det tror jeg bunner i usunn sjalusi. Det er fyktelig slitsomt for begge parter i forholdet og noe som virkelig kan slite på et ekteskap. Anonymous poster hash: b3759...5d8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #34 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg bryr meg ikke :-) jeg ser også på folk sine rumper... Damer som menn Anonymous poster hash: a9013...f21
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #35 Skrevet 26. oktober 2013 Venninnen min sin mann gikk rett på ei søplekasse fordi han var opptatt med å snu seg etter en annen dame. Venninnen min så at det kom til å skje, men sa ikke noe. Thi hi, til pass for han. Anonymous poster hash: 40e54...aa1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #36 Skrevet 26. oktober 2013 Nå må ikke du vri på og dra dine egne konklusjoner av hva jeg skriver. Jeg sier hvis HI har så store problemer med seg selv at hun synes det er problematisk at kjæresten ser litt på en flott rumpe da må hun jobbe med seg selv. Det er ingenting galt med at mannen kikker på noe han synes er pent. Ubegrunnet sjalusi og beskyldninger er sjelden konstruktivt og fører ofte til brudd dessverre. Du må gå i deg selv og jobbe med selvfølelsen. Det et helt naturlig å kikke på andre om det er rumper,, pupper eller hår. Lager du stor sak ut av slike ting risikerer du at han blir lei og dumper deg for henne med sprettrumpa! Anonymous poster hash: 8b9c3...eb2 Jaha? Så man skal ikke ta opp noe man anser som problematisk i frykt for at partneren skal forlate en? Hva slags forhold er det? HI, det hadde plaget meg pga den manglende respekten, selv om han sier de skjer automatisk. Han hadde nok ikke likt det om det var andre veien. At man ser på andre er da helt naturlig, men det må da gå an å be noen være en smule diskré! Anonymous poster hash: 59905...d4a Anonymous poster hash: 8b9c3...eb2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #37 Skrevet 26. oktober 2013 Hadde jeg ikke likt så godt nei. Synes også det er ekkelt hvis en mann går med kona si og titter på meg. Anonymous poster hash: 77400...040
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #38 Skrevet 26. oktober 2013 Syns du virker litt vel sjalu... Anonymous poster hash: d7bd0...36a
CaptainHindsight Skrevet 26. oktober 2013 #39 Skrevet 26. oktober 2013 Mannen min legger aldri merke til noe, virker det som, men eksen min var av typen som kikket på rumpa til alle. Og da mener jeg faktisk alle. Fra 16 år gamle jenter til 70 år gamle damer. Men så lenge han viste meg litt respekt ved å ikke glo åpenlyst, så tok jeg meg ikke så nær av det. De var nesten noe tvangsmessig over det egentlig. Hadde han derimot krasjet i søppelbøtter fordi han glodde så fælt så hadde jeg nok ikke likt det, nei...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #40 Skrevet 26. oktober 2013 haha!! gubben vil ikke til syden å titte på damer i bikini men til Finnmark å titte på samer i treningstights! hehe! Hmmmm.. Liten autokorrekt der gitt. Skulle stå "damer" i treningstights Anonymous poster hash: 10bfa...50a
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. oktober 2013 #42 Skrevet 26. oktober 2013 Aner ikke om han gjør det - jeg er altfor opptatt med å se på mannfolk! Neida, hvor han plasserer blikket sitt ute bryr ikke meg så lenge han spiser hjemme
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #43 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tittet på rompa til en nabo i ste jeg.. Folk som ikke titter på andre er lamme i huet, er nå min mening. Anonymous poster hash: b5440...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå