Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Hei Vitaminer jeg tar en gang om dagen, altså om morgenen er: B kompleks, C vitamin og D vitamin 2 ganger om dagen, altså morgen og kveld tar jeg Omega 3, ( med vitamin D og E ). Tar jeg for mye vitaminer da? Trener ikke, aldri trent, men spiser det jeg vil, uten å bli feit, er 54 kg og 165høy. Spiser sjeldent fisk, derfor omega 3. Er ikke flink til å spise mye frukt, da jeg er allergisk for det meste. Grønt er jeg heller ikke flink til å spise. Anonymous poster hash: 06021...c94
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du spiser "hva du vil" uten å trene, og du verken spiser fisk, grønnsaker eller frukt så er det fare for at du er ganske "innfeit", og det er særdeles usunt. Anonymous poster hash: 55ace...0d2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du spiser "hva du vil" uten å trene, og du verken spiser fisk, grønnsaker eller frukt så er det fare for at du er ganske "innfeit", og det er særdeles usunt. Anonymous poster hash: 55ace...0d2 Innfeit? Da har jeg hørt det også Anonymous poster hash: 06021...c94
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du spiser "hva du vil" uten å trene, og du verken spiser fisk, grønnsaker eller frukt så er det fare for at du er ganske "innfeit", og det er særdeles usunt. Anonymous poster hash: 55ace...0d2 Innfeit? Da har jeg hørt det også Anonymous poster hash: 06021...c94 Du bør egentlig ikke le av det. Høyt kolesterol og fettavleiringer inne i blodårene. Det er faktisk værre enn litt fett på hoftene. Anonymous poster hash: 55ace...0d2
Selma_ Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Har du ikke skjønt det Hi, dumt å spørre om noe her, alle er så bedrevitere. Best å la vær
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du spiser "hva du vil" uten å trene, og du verken spiser fisk, grønnsaker eller frukt så er det fare for at du er ganske "innfeit", og det er særdeles usunt. Anonymous poster hash: 55ace...0d2 Innfeit? Da har jeg hørt det også Anonymous poster hash: 06021...c94 Du bør egentlig ikke le av det. Høyt kolesterol og fettavleiringer inne i blodårene. Det er faktisk værre enn litt fett på hoftene. Anonymous poster hash: 55ace...0d2 Jeg ler ikke, du har ikke greie på hva de forskjellige smilefjesene betyr. Anonymous poster hash: 06021...c94
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har ikke peiling, men det høres ut som om det kan bli mye D-vitamin? Anonymous poster hash: b4629...8ce
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du spiser "hva du vil" uten å trene, og du verken spiser fisk, grønnsaker eller frukt så er det fare for at du er ganske "innfeit", og det er særdeles usunt. Anonymous poster hash: 55ace...0d2 Innfeit? Da har jeg hørt det også Anonymous poster hash: 06021...c94 Du bør egentlig ikke le av det. Høyt kolesterol og fettavleiringer inne i blodårene. Det er faktisk værre enn litt fett på hoftene. Anonymous poster hash: 55ace...0d2 Jeg ler ikke, du har ikke greie på hva de forskjellige smilefjesene betyr. Anonymous poster hash: 06021...c94 Ikke du heller tydeligvis... Anonymous poster hash: cdf5d...b0f
Zaphira Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg synes ikke du tar for mye vitaminer, da tenker jeg spesielt på D-vit. Grunnen til at jeg sier dette er at i Norge har anbefalingene for D-vitamin alltid vært lavere enn ellers i Europa! Når du tenker på at vi her i Norge får for lite sol på hender og i ansiktet store deler av året, høsten og vinteren deler av våren spesielt, så er sol en viktig D-vitamin kilde. Deler av verden med mye sol året rundt har det vært liten mangel av D-vit blant befolkningen. Barn under 3 år, gravide, ammende og eldre har økt behov og er spesielt utsatt for mangel på d-vit og anbefales å ta tilskudd fikk jeg høre av min lege. Her er de beste kildene til D-vitamin: Fet fisk som sild, laks og makrell Leverpostei Margarin Tran Solen Endret 26. oktober 2013 av Zaphira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå