Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Ikke gjennom kjenninger eller lignende, men etter å ha vært på intervju. Hvordan "solgte" du deg selv? Har funnet drømmejobben, og jeg SKAL ha den Har de kvalifikasjonene de er ute etter, men hvordan få de til å velge MEG foran de 50(?) andre?? Anonymous poster hash: 079b7...543
Jern-Erna Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Du må få de til å skjønne at du er et positivt tilskudd til arbeidsplassen på alle måter.. At du kan utføre oppgavene tilfredsstillende, at du kan tilføre noe nytt og positivt og at du bidrar positivt til arbeidsmiljøet.. Lykke til! Enklere sagt enn gjort! Jeg tror utfordringen ofte er å selge seg i søknad.. Har man først fått komme på intervju er veldig mye gjort!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Vis engasjement, les litt om bedriften på fohånd og vis at du er med på visjonene deres og at du vil være en viktig ressurs for arbeidsplassen i fremtiden. Anonymous poster hash: 9bf0e...471
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Takk for tips, setter stor pris på det Anonymous poster hash: 079b7...543
Kari K. med to søte små Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Dette bør du spørre om på jobbintervjuet : http://www.dinepenger.no/jobb-og-pensjon/dette-boer-du-spoerre-om-paa-jobbintervju/22586743
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har ved noen anledninger søkt en jobb hvor jeg fant annonsen på nett og "bare" søkte. Alle gangen jeg har blitt kalt inn til intervju så har jeg fått jobben. Jeg føler ikke at jeg gjør noe spesielt, har bare vært meg selv. Klisjé, kanskje? Selvfølgelig vært veldig blid og positiv og svart utfyllende og ærlig på det jeg ble spurt om. Anonymous poster hash: 000ec...f11
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Takk Anonymous poster hash: 079b7...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå