Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 39 år og bare hatt en sex partner? Anonymous poster hash: d179a...91c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Det er ikke uvanlig. Du er heldig forresten. Anonymous poster hash: 3e02a...870
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Det er ikke uvanlig. Du er heldig forresten. Anonymous poster hash: 3e02a...870 Takk. Føler det på en måte er rart. Og nå er jeg blitt enslig. Litt usikker. Anonymous poster hash: d179a...91c
det er berre mordi Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Eg hadde tenkt det var litt stusseleg.. Husker eg jobba på ein sjukeheim då eg studerte.., og der var det ei gammal dame som hadde vore gift med ein prest heile livet. Ho angra på ein ting, sa ho til meg engong, og det var at ho ikkje hadde vore til sengs med fleire;)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Det er ikke uvanlig. Du er heldig forresten. Anonymous poster hash: 3e02a...870 Takk. Føler det på en måte er rart. Og nå er jeg blitt enslig. Litt usikker. Anonymous poster hash: d179a...91c Om det er noe trøst så er det slik i min erfaring at jo flere man har ligget med, jo flere dårlige vaner har man ofte fått. De beste elskerne jeg har vært med, har vært uerfarne. (Ikke at jeg har vært på så mange da, bare min erfaring.) Anonymous poster hash: 3e02a...870
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Det er ikke uvanlig. Du er heldig forresten. Anonymous poster hash: 3e02a...870 Takk. Føler det på en måte er rart. Og nå er jeg blitt enslig. Litt usikker. Anonymous poster hash: d179a...91c Om det er noe trøst så er det slik i min erfaring at jo flere man har ligget med, jo flere dårlige vaner har man ofte fått. De beste elskerne jeg har vært med, har vært uerfarne. (Ikke at jeg har vært på så mange da, bare min erfaring.) Anonymous poster hash: 3e02a...870 Der har jeg troen på en mellomting, ikke fordi man får dårlige vaner av å ha mange partnere, men fordi menn som har lagt med veldig mange, ofte er de kule og egoistiske fyrene som ikke bryr seg stort om andre enn seg selv i senga Altså så tror jeg at dette går på personlighet mye mer enn antall partnere. Anonymous poster hash: 72e21...6f5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Det er ikke uvanlig. Du er heldig forresten. Anonymous poster hash: 3e02a...870 Takk. Føler det på en måte er rart. Og nå er jeg blitt enslig. Litt usikker. Anonymous poster hash: d179a...91c Om det er noe trøst så er det slik i min erfaring at jo flere man har ligget med, jo flere dårlige vaner har man ofte fått. De beste elskerne jeg har vært med, har vært uerfarne. (Ikke at jeg har vært på så mange da, bare min erfaring.) Anonymous poster hash: 3e02a...870 Der har jeg troen på en mellomting, ikke fordi man får dårlige vaner av å ha mange partnere, men fordi menn som har lagt med veldig mange, ofte er de kule og egoistiske fyrene som ikke bryr seg stort om andre enn seg selv i senga Altså så tror jeg at dette går på personlighet mye mer enn antall partnere. Anonymous poster hash: 72e21...6f5 Ja, har vel mer med personlighet enn partnere det. Det jeg føler mest på er å være så voksen og være så uerfaren på en måte. Skjønner dere hva jeg mener? Anonymous poster hash: d179a...91c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Eg hadde tenkt det var litt stusseleg.. Husker eg jobba på ein sjukeheim då eg studerte.., og der var det ei gammal dame som hadde vore gift med ein prest heile livet. Ho angra på ein ting, sa ho til meg engong, og det var at ho ikkje hadde vore til sengs med fleire;) Og jeg har hørt mennesker si det motsatte. At de skulle ønske de ikke hadde ligget med så mange. Det er vel ingenting "stusselig" over få partnere, det er en merkelig holdning, spør du meg. Anonymous poster hash: 3e02a...870
det er berre mordi Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Eg hadde tenkt det var litt stusseleg.. Husker eg jobba på ein sjukeheim då eg studerte.., og der var det ei gammal dame som hadde vore gift med ein prest heile livet. Ho angra på ein ting, sa ho til meg engong, og det var at ho ikkje hadde vore til sengs med fleire;) Og jeg har hørt mennesker si det motsatte. At de skulle ønske de ikke hadde ligget med så mange. Det er vel ingenting "stusselig" over få partnere, det er en merkelig holdning, spør du meg. Anonymous poster hash: 3e02a...870 Litt stusseleg med 1, skreiv eg. Ikkje med få. Få og 1 er ikkje det same.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå