Gå til innhold

reise bort fra baby 8 på 8 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har god sjanse å få drømmejobben min.. og problemet mitt ble at jeg må på kurs ved oppstart når lillejenta mi er 8 1/2 mnd i 5 dager....hun er hjemme i lage far som har pappaperm:) men vill hun ta "skade" av at jeg ikke er der i 5 dager på noen måter?

Anonymous poster hash: f18c7...ae6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Er bare sunt det for mor, far og barn...  :)

Anonymous poster hash: fd198...2c3
Skrevet

Takk for oppmuntringen:)

ser det ble noen skrivefeil i overskrift og hi:)

Skrevet

Jeg tror det går helt fint 😉 er jo med en like god? Omsorgsperson.

Skrevet

Jeg hadde dratt på det kurset :-) det å finne seg en jobb man virkelig ønsker og trives med, det er helt avgjørende for meg. Og barnet vil ha det kjempegodt sammen med pappaen sin :-))

Skrevet

Ja,far er kjempe god omsorgperson:) elsker og være sammen med datteren vår:)

Skrevet

Hvis det ikke fungerer at du er borte så lenge pga amming eller annet, så bestill hotellrom til de også ;)

Skrevet

Hadde i så fall hatt de med. Hadde aldri klart å være så lenge borte og bevart vettet.

Skrevet

Jeg hadde ikke reist fra henne. Det hadde vært helt forferdelig for meg og enda mer forferdelig for henne! En arbeidsgiver bør forstå det. Ta med mann og barn i tilfelle.

En tommelfingerregel er å ikke være borte fra babyer/de minste flere timer i strekk enn de er måneder gamle. Altså er det ikke å anbefale at du som hovedomsorgsperson er borte mer enn åtte timer i strekk. Fem dager er helt forferdelig for en liten. Les mye bra om temaet på lykkeligbarndom.no.

Anonymous poster hash: 84e71...208

Skrevet

Nei! Er bare sunt det for mor, far og barn... :)

Anonymous poster hash: fd198...2c3

Hva er du laget av? :o Det er ikke sunt. Jenten vil nok oppleve kjempemye stress og savn til sin hovedomsorgsperson. Det gir utslag i hormoner og påvirker hjerne og kropp.

Anonymous poster hash: 84e71...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...