Gå til innhold

Home and away. Åå så trist:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker home and away. Men det var så trist i dag da Romeo fikk vite han var syk!! Noen andre fans her? :)

Anonymous poster hash: b95db...59f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lover det blir enda tristere.... :( Elsker Romeo og Indi!

Skrevet

Ja, elsker den serien. Takk og lov av dailymotion.com fins :-) og ja det blir mer trist :-(

Skrevet

Syns det er gøy å ha noe å se på tv så har ikke sett på nettet enda. Men kanskje jeg burde det nå! Gråt store tårer i dag, tipper det blir flere fremover.

Skrevet

Så selv på bare tv2 før, men ble bare mas da det går akkurat når det er middagstid.

Og du kan jo bare se på de 2 episodene som går på tven senere på kvelden, hvis du klarer;-)

Skrevet

Jeg elsker home and away. Satt faktisk i dag og tenkte på at jeg har sett det i 21! år.. Begynte å se det i 92, og sett det siden...

Jeg elsker Brax! Tror ikke det finnes en hottere mann en han!

Anonymous poster hash: c718b...699
Skrevet

Syns heath er ganske kjekk jeg. Men brax er ganske hot han også *knise*

Skrevet

Dette er faktisk ganske pinlig, men  jeg har skikkelig tenåringscrush på Brax.. haha.. Kan sitte leeenge på youtube å se på fanvideoer av han.... :P

Sånn helt seriøst, så fikk HAA litt mer drama mer River boysa, men det trengte vi... De gjør faktisk en bra historie.. Og brødrene har en utrolig kjemi..

/nerd

Anonymous poster hash: c718b...699
Skrevet

Dette bringer masse minner hos oss. August i fjor fikk min pappa føflekkkreft med spredning og i desember så døde han. Det er dessverre en uhelbredelig sykdom.

Jeg har sett på home and away siden starten ( sånn ca). Og jeg liker at de har med div sykdommer, ulykker og annet som er i fra virkeligheten. De er flinke til å vise frem at alt kan dessverre skje den beste.

Anonymous poster hash: d2be4...867

Skrevet

Ååååååå! Romeo! :(

Brax er DIGG men det er søren meg Liam også...anytime baby. Anytime! :)

Sprøtt at Romeo og Ruby (Rebecca og Luke faktisk...) er gift i virkeligheten når han har så god kjemi med Indi.

Anonymous poster hash: 7c045...da4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...