Gå til innhold

Jeg så samboeren til ei venninne kysse ei annen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne / bekjent ( snakker ikke så mye med hun, har hun på face, ble kjent via kurs. Begge er frisører. Har festet litt sammen osv men vi står hverandre ikke kjempe nære )

Hun og samboeren har nettopp fått ett barn. Hun er mellom 5-6 mnd nå tenker jeg. For noen uker siden var jeg på byen å da så jeg samboeren hennes kysse på ei annen dame :/

Jeg har ikke sakt noe for føler dette ikke er min sak. Men så sitter jeg like vel med en dårlig føles over at jeg ikke har sakt noe. Hadde det vært meg ville jeg virkelig ha vist.

Ser bilder på face over hvor bra de har det, hvor forelsket de er osv å jeg får helt vondt inni meg. Hun skulle jo bare vist :(

Kunne ønske jeg ikke så dette. Plager meg skikkelig. Vil ikke lage drama eller ødelegge noe. Samtidig redd hun skal bli sur på meg å kanskje ikke tro meg. Men hadde dette skjedd meg hadde jeg forventet at den som så det fortalte det. Jeg hadde nok kanskje til og med blitt sur vist jeg viste en person hadde vist om dette uten å si noe. Men jeg vet jo ikke om hun mener det samme som meg der. Uff vanskelig :/

Anonymous poster hash: 1db76...d11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikkje du skal videreformidle eit kyss - og i alle fall ikkje om du ikkje er veldig nær.

Skrevet

Jeg hadde vært takknemlig for å få vite det. Og jeg ville visst det. Hva om det ikke bare var et kyss? Kanskje hadde de sex senere på kvelden? Ikke alle menn bruker kondom heller. Og så drar han hjem og har sex med sin samboer etterpå. kan jo bare høre om de fortsatt er sammen eller om det har blitt slutt. Da vil hun sikkert spørre hvorfor du lurer på det og da kan du fortelle hva du så.

Anonymous poster hash: 2fa83...3ac

Skrevet

Nei, hold fred om det du. Jeg har faktisk opplevd at mange syns kyssing er helt ok i forhold! Vanligere enn man tror. 

Anonymous poster hash: e702b...f9b
Skrevet

Kan jo legge til at de begge har denne damen han kysset på face. Hun satt i en vinduskarm og han sto lent over henne. Sånn sto de lenge. Var først når jeg gikk forbi jeg så det var han. :/

En annen ting også. Han har vært utro før. Han var nemlig sammen med ei annen når hAn traff min venninne.

Nei off. Tror jeg holder munn og håper hun finner ut av dette selv.

Skrevet

Du er en dårlig veninne om du ikke sier noe. 

Anonymous poster hash: 1c59b...999
Skrevet

Det var vel slik at hun var en bekjent av henne. De hadde gått på et kurs sammen.

Anonymous poster hash: a4096...2ad

Skrevet

Tror dette er bare tull jeg....

Samme som opprettet denne andre tråden som omtrent er identisk av den andre tråden...

Du skriver ville du vist ? VISST !!!!!! Visst visst visst !!!!

Anonymous poster hash: c66f2...e8a

Skrevet

Det var vel slik at hun var en bekjent av henne. De hadde gått på et kurs sammen.

Anonymous poster hash: a4096...2ad

Vi har vært på flere kurs sammen, har mange felles venner så har tatt noen kaffe sammen og festet sammen. Hun kommenterer å liker ting jeg legger ut og slenger ofte på hjerter osv. Men jeg føler ikke vi er så veldig nære. Hadde dette vært en nær venninne hadde jeg dratt hjem til hun så fort jeg så det. Men som sakt jeg vet jo ikke hvordan hun ser på dette. Selv om du anonym hadde villet at jeg skulle si det vet jeg jo ikke om hun vil det. Det finnes de som faktisk ikke vil vite.

Skrevet

Tror dette er bare tull jeg....

Samme som opprettet denne andre tråden som omtrent er identisk av den andre tråden...

Du skriver ville du vist ? VISST !!!!!! Visst visst visst !!!!

Anonymous poster hash: c66f2...e8a

Da får du tro det. Vet ikke hvem annen tråd du sikter til jeg. Så det var en del tråder om utroskap i dag så da benyttet jeg sjansen til å lufte dette å høre hva dere hadde gjort. Hvorfor skulle jeg tulle om dette egentlig ? Får jo ikke noe ut av dette.

Skrevet

Min mann kan kysse andre jenter og jeg bryr meg ikke. Har vært en som har sagt det til meg, helt greit for meg men sa til henne at det vet jeg om og helt greit for meg. Da ble hun rimelig flau.

Så hadde det vært min mann så vet jeg at det ikke hadde skjedd noe mer, og jeg hadde svart deg som jeg svarte denne damen. Men nå er jeg sikkerr på min mann, og vi har våre enigheter rundt dette. Vi er nok litt anderledes på noen områder. Vi hopper ikke i seng med andre, selv om jeg har sagt til min mann det er helt greit. Jeg har vært i ett åpent forhold før, og det passet meg. Jeg hadde ingen behov for å hoppe i seng med andre, men litt kyssing og flørting syns jeg er hyggelig så fremt den andre vet det ikke blir mer.

Anonymous poster hash: 48b6d...656

Skrevet

Jeg hadde sagt det.

Fant selv ut etter bruddet at eksen hadde holdt på med eit ludder når vi var sammen. Litt kyssing og flørting, men utroskap er utroskap. Og sviket et føler er like stort og like sårende . Hun er glad i denne mannen , så hun fortjener å vite sannheten.

Anonymous poster hash: d7417...a2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...