Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er trist og skuffet, for ikke å snakke om sjokkert. Jeg og mine kolleger har i mange år blitt lurt trill rundt av sjefen vår. Av mannen som skulle være vår fortrolige, den vi skulle gå til hvis vi lurte på noe. Han har stjålet, lurt mange penger ut fra arbeidsplassen sin, uten at noen har hatt mistanke. Mannen jeg så på som ærligheten selv er nå under etterforskning og vi står uten leder. Hva har han brukt pengene på? pengespill. Han har brukt flere millioner på pengespill. Dette kverner rundt i hodet mitt. Jeg har ikke tenkt på annet siden vi fikk vite det i går. Pass dere for pengespill, det er farlig. Anonymous poster hash: a4ff5...735
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Dette er nok hakket verre for familien hans. Men han er syk da, spilleavhengighet er som en rus. Synes synd i mannen jeg... Anonymous poster hash: ce738...6be
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Ja, jeg har tenkt mye på familien. De går en tøff tid i møte. Anonymous poster hash: a4ff5...735
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Bergen kommune ? Anonymous poster hash: d9d45...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå