Gå til innhold

Unnskyld dere uføre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jeg som startet innlegget om å ha lyst til å prøve å bli ufør. Jeg tenkte jeg bare skulle være litt flåsete. Var aldri meningen å såre noen. Ser nå at innlegget virker slemmere enn jeg mente det skulle være.

Unnskyld, dere. Jeg vet jo at livet som ufør ikke er noen dans på roser for de fleste.

Anonymous poster hash: 74040...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Anonymous poster hash: b29b5...5ac
Skrevet

Jeg kjenner flere som er uføre og de har det ikke lett verken økonomisk eller sosialt :)

uføretrygd er ikke noe å hige etter.

Skrevet

Jeg er ufør og jeg eksisterer bare. Enkelte dager, en sjelden gang i året, ønsker jeg at jeg ikke en gang eksisterte. Jeg lever ikke. Jeg eksisterer bare. Å være ufør mens hodet ditt er helt klart er ikke noe moro nei.

Anonymous poster hash: aea25...288
Skrevet

Tenke, taste og så trykke send.

Er lov å bruke hjernen selv om man skal være "flåsete".

Fornuftig av deg å be om unnskyld.

Skrevet

Jeg er ufør og jeg eksisterer bare. Enkelte dager, en sjelden gang i året, ønsker jeg at jeg ikke en gang eksisterte. Jeg lever ikke. Jeg eksisterer bare. Å være ufør mens hodet ditt er helt klart er ikke noe moro nei.

Anonymous poster hash: aea25...288

Sånt er ikke noe gøy å høre :/ er det umulig for deg å gjøre noe? Da tenker jeg ikke jobb men noen timers kveldskurs om måneden fks, eller noe frivillig arbeid av noe slag? Det som er så genialt med det er jo at du kan bestemme når du vil jobbe selv og aldri trenger å presse deg :) har man et eller annet å fokusere på, trenger ikke være mye, tror jeg livskvalititen blir betraktelig forbedret.

Klem HI

Anonymous poster hash: 74040...563

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...