Gå til innhold

Hva ville dere valgt.Bo situasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bo i blokk i 10 år til å mistrives .Eller flytte i rekkehus med hage,.Evnt.tomannsbolig. Sliter med oppfølging av barna .Grunnet helsen.Men får mye hjelp.Burde jeg flytte.Hater blokklivet.blæhhhh..

Anonymous poster hash: 56167...6b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er argumentet mot å flytte da? At det blir mer arbeid med hus og hage?

Det er det jo nesten bare du som vet hva problemet er som kan svare på, men om du ser for deg at du kan klare å vedlikeholde hage og hus er det jo verd å prøve det ut. Ingen får det bedre av å mistrives med bosituasjonen.

Skrevet

Hva mener du med vedlikeholde hus?Jeg klarer å male hus å sånn.Men mye jeg ikke klarer.Savner litt mer egen plass.Føler det er så tett å bo i blokk.Hater blokk livet. Men sliter med oppfølging av barna men har familie som stepper inn.Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva problemet er? Kan du ikke få hjelp til å følge opp barna om du bor i rekkehus i stede for blokk?

Skrevet

Jeg ser heller ikke problemet her. Du må nesten legge frem fordeler og ulemper både ved å bo i blokk og i rekkehus.

Men ikke glem at du bor tett innpå andre i rekkehus også! 

Anonymous poster hash: 6c494...654
Skrevet

Ville selvfølgelig valgt enebolig.Men det har jeg nok ikke råd til,.Tenker på at hvis jeg bor på et sted med mindre mennesker så blir det mere folkesnakk hvis jeg ikke møter opp på så mye på skolen.Litt ekkelt det da.

Skrevet

Hva med rekkehus i borettslag? Blir det bedre da?

Anonymous poster hash: f0220...034

Skrevet

Tro meg, du er enda mer synlig i rekkehus! Flyttet fra blokk til rekkehus og det var ikke noe for meg. Var veldig glad da jeg kunne flytte til enebolig og ha alle naboer utenfor synsfeltet ;)

Anonymous poster hash: d684c...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...