Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Om jeg får lov å lese en e-post på en annens IPad. Denne person har samme e-post på IPhone og bærbar pc. Men om jeg videresender denne e-posten til min e-post og deretter sletter den i sendt boksen og deretter fra papirkurven vil denne personen kunne se at det har gått ut en e-post fra sin adresse? På enten Iphonens, dataen eller i verste fall Ipaden? Kan legge til at jeg har en fryktelig god grunn til å gjøre dette. En alvorlig sak. Handler ikke om utroskap eller sånn ting. Og e-posten skal heller ikke brukes til noe mot noen eller vises til noen. Anonymous poster hash: 17433...e07
Medulla Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Tror ikke det. Jeg har samme e-post på iphone, ipad og mac, og det er et helt prosjekt å få oversikt over alle mailene. Hvis jeg sletter på iphone, finnes de fortsatt på ipaden osv. Uansett vil det nok ikke vises hvis du sletter mailen fra papirkurven..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Takk Anonymous poster hash: 17433...e07
jojoen Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Det vil vel vises på den orginale e-posten. Jeg trenger i alle fall ikke gå inn i sendtboksen for å se hva som er videresendt.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) den vil vel merkes med en pil, som betyr videresendt? Men om du får lov til å lese eposten, så kan det vel være du får lov til å videresende den også? Endret 25. oktober 2013 av den perfekte mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå