Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Hva i alle dager gjør dere på? Utenom husarbeid, trening og tv-titting. Det gjør jo vi som jobber også. Anonymous poster hash: c9d9f...0af
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Gjør egentlig ikke så mye.Ser på tv .Rydder vasker litt.Går på cafe å kjøpesenter.Stort sett alene.Føler meg litt ensom.Blir uføretrygdet nå .Har ikke jobbet på 10 år.Syns livet kan være ganske tungt. Anonymous poster hash: aa981...35b
☆☆☆ Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Er i permisjon, har ikkje født enda. Før det har eg vore 80% sjukemeldt ei stund. Eg pendlar mellom senga og godstolen og synes synd i meg sjølv Ein sjeldan gong får eg noko ut av dagen, men det går mest i å samle krefter til henting i bhg. Gledar meg stort til graviditeten er over..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Er i permisjon, har ikkje født enda. Før det har eg vore 80% sjukemeldt ei stund. Eg pendlar mellom senga og godstolen og synes synd i meg sjølv Ein sjeldan gong får eg noko ut av dagen, men det går mest i å samle krefter til henting i bhg. Gledar meg stort til graviditeten er over.. Tenker selvfølgelig ikke på dere som er sykmeldt, i permisjon o.l. Men mennesker som er ute av arbeidslivet i årevis, kanskje hele livet. Anonymous poster hash: c9d9f...0af
Elsker livet Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Gjør nok mye av det samme, men jeg gjør muligens mer av det. I tillegg har jeg barn/a hjemme med meg. Det ene er hjemme, en går 3 dager i bhg. og de to eldste går 4 dager på skolen. Det kjøres, bringes, hentes, organiseres, ryddes, handles, vaskes osv. En dag i uka driver jeg musikkopplæring for andres barn. Dagene går, og jeg har det fint.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Er student. Bruker dagene på universitetet eller hjemme med pensumbøkene Anonymous poster hash: 37010...d72
Miss Mamma Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg tar deltids studier hjemmefra, så jobber jo ikke men gjør jo en del oppgaver. Så går det i husarbeid og matlaging og trener gjerne én til to timer om dagen for så å hente veslejenta tidlig i bhg. Så spiser vi litt og tar oss ofte en tur i skogen, svømmehallen, ned å mater endene ol. før vi går hjem å lager middag til når mannen kommer fra jobb. Her er det jeg som har hovedansvaret med husarbeid og gjør stort sett alt mens mannen har ansvar for å levere i bhg og reise på jobb. Vi trives med den situasjonen vi har og føler oss velsignet for at vi har mulighet til at jeg er hjemme med deltidsstudier og får mye tid med jenta vår.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Gjør nok mye av det samme, men jeg gjør muligens mer av det. I tillegg har jeg barn/a hjemme med meg. Det ene er hjemme, en går 3 dager i bhg. og de to eldste går 4 dager på skolen. Det kjøres, bringes, hentes, organiseres, ryddes, handles, vaskes osv. En dag i uka driver jeg musikkopplæring for andres barn. Dagene går, og jeg har det fint. Hææ? Tar du ungene ut av skolen en dag hver uke?? Anonymous poster hash: c9d9f...0af
Elsker livet Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Gjør nok mye av det samme, men jeg gjør muligens mer av det. I tillegg har jeg barn/a hjemme med meg. Det ene er hjemme, en går 3 dager i bhg. og de to eldste går 4 dager på skolen. Det kjøres, bringes, hentes, organiseres, ryddes, handles, vaskes osv. En dag i uka driver jeg musikkopplæring for andres barn. Dagene går, og jeg har det fint. Hææ? Tar du ungene ut av skolen en dag hver uke?? Anonymous poster hash: c9d9f...0af Nei, småskolen har bare 4 like lange dager her i bygda. De gjøres for å spare penger på transport da de fleste har rett på det pga. avstand.
Gjest Fighter16 Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Gjør nok mye av det samme, men jeg gjør muligens mer av det. I tillegg har jeg barn/a hjemme med meg. Det ene er hjemme, en går 3 dager i bhg. og de to eldste går 4 dager på skolen. Det kjøres, bringes, hentes, organiseres, ryddes, handles, vaskes osv. En dag i uka driver jeg musikkopplæring for andres barn. Dagene går, og jeg har det fint. Skole 4 dager i uken?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Er student. Bruker dagene på universitetet eller hjemme med pensumbøkene Anonymous poster hash: 37010...d72 Er du student så er studiet jobben din. Du kan ikke si at du ikke jobber. Anonymous poster hash: c9d9f...0af
Gjest Fighter16 Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Gjør nok mye av det samme, men jeg gjør muligens mer av det. I tillegg har jeg barn/a hjemme med meg. Det ene er hjemme, en går 3 dager i bhg. og de to eldste går 4 dager på skolen. Det kjøres, bringes, hentes, organiseres, ryddes, handles, vaskes osv. En dag i uka driver jeg musikkopplæring for andres barn. Dagene går, og jeg har det fint. Skole 4 dager i uken? Åja. Nå forsto jeg.
Miss Mamma Skrevet 25. oktober 2013 #13 Skrevet 25. oktober 2013 jo glemte jo at jeg jobber innimellom da, er ringevikar som nattevakt, men det blir jo ikke så ofte da.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #14 Skrevet 25. oktober 2013 Sover en del, slapper av og samler krefter. Også må jeg porsjonere ut husarbeidet mer enn andre for å klare det, og må trene litt mer enn gjennomsnittet for å holde det jeg har igjen av helse sånn noenlunde ved like. Anonymous poster hash: dc22b...6ad
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #15 Skrevet 25. oktober 2013 Hva gjør dere som er 100 % uføre? Anonymous poster hash: aa981...35b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #16 Skrevet 25. oktober 2013 Hva gjør dere som er 100 % uføre? Anonymous poster hash: aa981...35b Jeg er ikke 100% ufør, men 60%, jobber to dager i uken. Det går en del tid til behandling, egentrening og restitusjon. Jeg trenger mer hvile og søvn enn de som er friske og bruker mye lenger tid å f.eks husarbeid, handling o.l. Bruker en del tid i sofaen, og det er et ganske kjedelig og ensomt liv, skulle ønske jeg var 100% arbeidsfør ja.... Anonymous poster hash: 8e651...578
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 Går med barna i åpen barnehage og leker / gjør aktiviteter med dem/ går på tur. Er hjemme og er hjemmemamma for barnas skyld ikke for å stelle hus og glo på tv! Anonymous poster hash: 4736d...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå