Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Har tenkt å starte med å bruke p-piller. Hvilken kan du anbefale, og hvorfor? Fordeler og ulemper? Er så dritt lei mensen! Anonymous poster hash: 298c0...278
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 går på cerazette fordi jeg ammer og de er de eneste jeg kan gå med pga jeg har migrene. slipper å tenke på at jeg er gravid, fint å slippe kondom, men får kviser av de og sexlysta er blåst ut av vinduet... så er det verdt det?vet ikke helt... Anonymous poster hash: 73fe0...f94
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Cerazette har jeg dårlig erfaring med. Kom i en slags "kunstig overgangsalder" som legen kalte det med hetetokter av en annen verden og humørsvingninget, og mensen i 7 uker sm hengende. Ikke moro. Bytta til Loette som fungerte bedre på meg, bortsett fra at jeg la på meg litt, og fikk humørsvingninger av de og. Vet ikke om jeg vil tilbake på p- piller, synes kroppen har d bedre uten. Anonymous poster hash: 6abbc...500
*Yuna* Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Yasminelle. Helt greie, men de er lavhormon, så det funker dårlig å utsette mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå