Gå til innhold

bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg litt romslige bukser til en grei pris og som ser OK ut? Jeg er så lei av trange jeans. Jeg er ca medium størrelse og nærmere 30 enn 20 år.

Anonymous poster hash: f36bf...cc7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg nekter å tro at alle her inne bruker bare tights og trange jeans...

Skrevet

jeg gjør det! Jeg elsker skinny jeans,men begynner nå å kjenne at jeg vil gjerne ha litt annet i klesskapet,og da har jeg det samme problemet som deg:hvor kjøpes slike bukser??

vet ikke.Prøver å se på nett,men har enda ikke funnet noe...

Anonymous poster hash: e8af7...1ca
Skrevet

jeg gjør det! Jeg elsker skinny jeans,men begynner nå å kjenne at jeg vil gjerne ha litt annet i klesskapet,og da har jeg det samme problemet som deg:hvor kjøpes slike bukser??

Hehe da har vi samme problem :-) Kanskje dette garderobeskiftet er noe som kommer med alderen...? Jeg synes det blir mer og mer ukomfortabelt med skinny jeans (i motsetning til deg), og ser ikke helt poenget met at det skal være klistret inntil kroppen slik jeg har gått med buksene i mange mange år. Samtidig så har jeg ikke tenkt til å bytte ut buksene mine med kjærringbukser som ser ut som vanlige jeans eller rette stoffbukser, kjøpt på kappahl, i 3 størrelser for stort.

Skrevet

Hehe da har vi samme problem :-) Kanskje dette garderobeskiftet er noe som kommer med alderen...? Jeg synes det blir mer og mer ukomfortabelt med skinny jeans (i motsetning til deg), og ser ikke helt poenget met at det skal være klistret inntil kroppen slik jeg har gått med buksene i mange mange år. Samtidig så har jeg ikke tenkt til å bytte ut buksene mine med kjærringbukser som ser ut som vanlige jeans eller rette stoffbukser, kjøpt på kappahl, i 3 størrelser for stort.

Tja, er 33 år og har gått med skinnyjeans i lang lang tid. Er kort og slank,så jeg ser ut som en smurf om jeg har på meg for vide bukser..!men det må jo finnes noe mellomting mellom skinny og vide hip hop bukser??

Venninna mi har mange fine bukser ,men så er jeg sær på å ikke ha for mye mønster på de,da blir jeg for "dame" og det føler jeg heller ikke at jeg er. Jeg er litt rocka, så da må jeg føle meg litt røff og vel...gjør ikke det i Kapp Ahl bukser med bleierompe iallefall! ;)

Skrevet

Dytt

Skrevet

Vero moda, bik bok, please jeans, Gina , Cubus, Vivikes. "Alle" disse har videre bukser, ikke nødvendigvis jeans men spennende varianter med og uten mønster.

Anonymous poster hash: 56097...ff8

Skrevet

Har kjøpt jeans med bootcut både på KappAhl og Lindex siste året...

http://www.kappahl.no/article/jeans_molly

Trykk på den lille prikken nede til høyre for bildet av buksen så ser du hvordan den ser ut bakfra.

Anonymous poster hash: 0ed9e...c87
Skrevet

Har ikkes ett mye av disse på de butikkene som nevnes her. Takk for link over her. For meg er bootcut og trange jeans litt det samme. Orker ikke å ha det så trangt rundt liv og lår. Er ikke hvor trangt det er rundt leggen som gjør utslaget for meg, de er fortsatt trange.

Skrevet

Pepe jeans, får fantastisk rumpe i de

Anonymous poster hash: 1ae31...433

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...