Gå til innhold

Når er det tilbud på barnevogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at barnas hus hadde tilbud på simovogner for et par uker siden, men fikk aldri rotet meg til å kjøpe, siden jeg ikke hadde bestemt meg for vogntype enda.

Nå angrer jeg som bare det. Skal ha barn i mars... noen som vet om det pleier å være flere tilbud på vogner i nettbutikk eller i butikk? 

Anonymous poster hash: e7d80...b6f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har inntrykk av at det er nokså i rykk og napp, evt. litt mer salg før årsskiftet dersom det kommer nye modeller inn. Meld deg på nyhetsbrevene til de ulike butikkene!

Anonymous poster hash: b12f9...846
Skrevet

Vet barnashus skal ha kundekveld neste uke. Gå innpå barnashus.no å meld deg inn i kundeklubben. Vi skulle få mail på mandag om hvilke tilbud som kommer! Pleier alltid være supertilbud påvogner disse kveldene! De hadde tilbud på Brio duo for ikke så lenge siden å i vår hadde de tilbud på Mountain buggy. Viss du er heldig er det simo denne gangen ;) verdt å meldeseg inn å se jaffal!

Skrevet

Barnas hus er ikke de billigste på barneutstyr, en finner mye billigere på nettbutikker om en googler litt, men for all del meld deg på nyhetsbrev fra bh. Lykke til  :)

Anonymous poster hash: 33bfd...0d0
Skrevet

på vognimport.no er vognene billigere...men eksakt hvilke vogner de har der vet jeg ikke...

Anonymous poster hash: 7897e...29e
Skrevet

Tusen takk for svar:) Da har jeg meldt meg inn i babyshop og barnas hus kundeklubber. Noen flere butikker jeg bør melde meg inn i? 

Anonymous poster hash: e7d80...b6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...