Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Så at barnas hus hadde tilbud på simovogner for et par uker siden, men fikk aldri rotet meg til å kjøpe, siden jeg ikke hadde bestemt meg for vogntype enda. Nå angrer jeg som bare det. Skal ha barn i mars... noen som vet om det pleier å være flere tilbud på vogner i nettbutikk eller i butikk? Anonymous poster hash: e7d80...b6f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Har inntrykk av at det er nokså i rykk og napp, evt. litt mer salg før årsskiftet dersom det kommer nye modeller inn. Meld deg på nyhetsbrevene til de ulike butikkene! Anonymous poster hash: b12f9...846
Fullrulle86 Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Vet barnashus skal ha kundekveld neste uke. Gå innpå barnashus.no å meld deg inn i kundeklubben. Vi skulle få mail på mandag om hvilke tilbud som kommer! Pleier alltid være supertilbud påvogner disse kveldene! De hadde tilbud på Brio duo for ikke så lenge siden å i vår hadde de tilbud på Mountain buggy. Viss du er heldig er det simo denne gangen verdt å meldeseg inn å se jaffal!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Barnas hus er ikke de billigste på barneutstyr, en finner mye billigere på nettbutikker om en googler litt, men for all del meld deg på nyhetsbrev fra bh. Lykke til Anonymous poster hash: 33bfd...0d0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 på vognimport.no er vognene billigere...men eksakt hvilke vogner de har der vet jeg ikke... Anonymous poster hash: 7897e...29e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Tusen takk for svar:) Da har jeg meldt meg inn i babyshop og barnas hus kundeklubber. Noen flere butikker jeg bør melde meg inn i? Anonymous poster hash: e7d80...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå