Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Vi har en 4 klassing som hadde bursdag tidligere i uken. Inviterte hele klassen og vi kuttet ut godteri posen som ofte deles ut når de går hjem. Kun 1 barn av 23 spurte etter den. Jeg synes selv det er en tullete "regel" at ungene skal sendes hjem med godteri etter bursdager. Hva praktiserer dere ? Kjekt å få høre fra mange Anonymous poster hash: 3224c...282
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Her forsvinner den når de blir 7 eller 8. Anonymous poster hash: 91fce...355
Fire småtroll Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Vi har sluttet med det når de har sluttet med barneselskap. Når de har vært rundt 10-11 år gamle har de sluttet med barneselskap og heller bedt med seg et par-tre kompiser på pizza og kino, filmkveld i kjellerstua eller noe sånt og da har vi bare servert snop til filmen og ikke hatt noe godtepose til de skal hjem... Jeg har forresten aldri servert godtepose til de skal hjem da, jeg har servert godtepose midt i selskapet så de har spist den mens de har vært her og ikke tatt den med hjem.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Har ikke noe svar på spm ditt om alder, for jeg har yngre barn selv, men ville bare si at jeg skulle ønske det ble kuttet ut uansett alder. Det blir nok sukker med alle kakene, og i perioder er det flere bursdager i uka... Vi deler også ut godteposer i våre barns bursdager, for vi vil ikke at våre barn skal ha "kjipe" bursdager. Men skulle ønske alle kuttet det ut! Anonymous poster hash: 60293...d80
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Hi her, kjempe kjekt å lese deres tanker / erfaring rundt dette emne Anonymous poster hash: 3224c...282
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Har ikke hørt om det før i det hele tatt. Får da holde med alt det gode de får i selve bursdagen. Anonymous poster hash: dd78d...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå