Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #51 Skrevet 25. oktober 2013 Tenker ikke noe spesielt egentlig, de får bare holde på.sidestilles med menn som ligger rundt da,hverken bedre eller værre Anonymous poster hash: 007b5...0f9
Englenemine Skrevet 25. oktober 2013 #52 Skrevet 25. oktober 2013 Overhodet ingen problem om hun er lesbisk og ligger rundt. Men mener det samme der, med barn i livet sitt burde man tenke to ganger før man gjør noe som kan slå tilbake på barna. Tenke ikke på hvordan jeg ordla meg, mente ikke støte noen.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #53 Skrevet 25. oktober 2013 Tenker at folk får gjøre som de vil, og er litt forsiktig med å anta noe som helst.. Noen liker å ha seg uten at det er ensbetydende med at man har problemer etc... Har hatt masse deilig sex med ulike partnere da jeg var yngre og singel. Kan stå for alt jeg har gjort og angrer kun på et ons! har aldri trengt bekreftelse, hatt dårlig selvtillit, farsproblemer, eller vært en hore;-)) Anonymous poster hash: 79698...9a0
overload Skrevet 25. oktober 2013 #54 Skrevet 25. oktober 2013 Dersom jeg hadde vært singel hadde jeg tatt for meg, men hadde ikke hatt sex med en mann jeg ikke fant svært attraktiv, og de er det langt mellom. Syns det er ille dersom man har sex med noen man ikke liker særlig godt. Det er det noe patetisk over.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #55 Skrevet 25. oktober 2013 Tenker ikke noe på det. det er dem sitt valg og det plager ikke meg. Synes folk får passe på si ega mus, så kan andre gjøre som de vil... Hvorfor er det synd på de som har mange partnere? Skader ikke noen andre enn seg selv og ikke har andre noen rett til å rakke ned på andre som ikke lever A4 liv. Misunnelse for at dere har samma pik..hele tiden heheh Anonymous poster hash: c45cf...1b0
You can call me Dårris Skrevet 25. oktober 2013 #56 Skrevet 25. oktober 2013 Tenker hun liker menn og sex ( om du mener hetero damer) og det er all good det. Håper de beskytter seg og ligger unna gifte/ opptatte menn, men ellers så kan de ha seg så mye de ønsker . Jeg synes ikke kvinner som har uforpliktende sex er verre enn menn som gjør det samme. Men.... Jeg føler det er en ting man bør være litt mer forsiktig med om man har barn. Både med tanke på evt ons og sikkerhet men også rykter og sladder som kan gå utover barnet pga mors valg og utsvevende liv. Kanskje best og mest normalt å ligge rundt som ung og barnløs?Er det et problem om hun er lesbisk da?Det vil jeg ikke påstå Er du "Englenemine"? Nei, jeg er MammantilNurket og jeg påpeker at legning umulig kan ha noen betydning i denne sammenhengen Men det var jo ikke deg jeg spurte, din tullebukk Anonym antydet at det har noe å si om man er hetero eller lesbisk når man ligger rundt, og derfor spør jeg. Skjønner ikke hvorfor du blander deg - med mindre du er "Englenemine" Anonymous poster hash: 26034...ac5 Jeg er ikke verken englenemine eller Mammaen til nurket, men jeg kan nevne at det er mest vanlig at heterofile damer liker menn, og jeg antar at det var derfor englenemine skrev som hun gjorde..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå