Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Hva tenker du om kvinner som ligger med mange? Anonymous poster hash: 90efd...de4
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tenker at hun er billig og syntes synd på henne egentlig Anonymous poster hash: a641e...742
MammantilNurket Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tenket at de sikkert liker å ha sex Dét er da en rettferdig sak.
Elsker livet Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tenker de har ett eller flere behov jeg nødvendigvis ikke vet kjernen til. Noen har det sikkert ikke bra med seg selv, mens andre lever helt greit med det.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Kjenner ingen som gjør det... Men jeg tenker vel at da har de kanskje et problem. Ikke det at de liker sex mer enn andre, men mer at de er redde for å være alene, dårlig selvtillit og må ha bekreftelse fra menn på at de er sexy, for svake til å tørre å si nei, manglende evne til å tenke konsekvenser eller vurdere om mannen er noe å samle på. Ganske tragiske, egentlig. Anonymous poster hash: 703c7...f41
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har vært den som ligger rundt... har vel 60-70 svin på skogen, om ikke mer... husker ikke navn på alle en gang.. Vil du vite grunn? Jeg ble "tafset" på da jeg var liten(7-8 år), voldtatt som 17 åring, gjentatte ganger, så den følelsen av at min kropp var bruk og kast har hengt i. Å liggerundt var min "flukt", min måte å skaffe meg nærhet på...feil måte ja. Det ble mitt "våpen" Så jeg tenker ikke at ei som ligger rundt er løs/horete/osv... jeg tenker at den jenta/dama må slite med noe. Dømmer aldri Anonymous poster hash: 41884...a90
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 er det galt og ha ligget med 33stykker hvis man er 17år? Anonymous poster hash: 2f986...1c7
MammantilNurket Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Det kan jo også bare hende at hun er veldig glad i pene menn og at hun ikke vil binde seg. Man prøvekjører som regel en bil før man kjøper den. Noen ganger klarer man ikke å bestemme seg for det er så mange fine - og da må man prøvekjøre en hel haug menn ... jeg mener biler Det trenger faktisk ikke ha sammenheng med lav moral, dårlig selvfølelse eller traumer.
Englenemine Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Tenker hun liker menn og sex ( om du mener hetero damer) og det er all good det. Håper de beskytter seg og ligger unna gifte/ opptatte menn, men ellers så kan de ha seg så mye de ønsker . Jeg synes ikke kvinner som har uforpliktende sex er verre enn menn som gjør det samme. Men.... Jeg føler det er en ting man bør være litt mer forsiktig med om man har barn. Både med tanke på evt ons og sikkerhet men også rykter og sladder som kan gå utover barnet pga mors valg og utsvevende liv. Kanskje best og mest normalt å ligge rundt som ung og barnløs?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Uavhengig av kjønn så syns jeg det er tragisk og trist. Anonymous poster hash: f5b7f...1be
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 er det galt og ha ligget med 33stykker hvis man er 17år? Det er altfor mange i mine øyne. Altfor mange for en 30-åring også for den del... Anonymous poster hash: 2f986...1c7 Anonymous poster hash: 8c7e8...247
furutre Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tenker ikke noe. Det er ganske normalt å ha ligget litt rundt, i en eller annen livsfase, av ene eller andre grunnen.
Virginia. Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Hvis de er single og beskytter seg: ingen verdens ting.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 Kjenner ingen som gjør det... Men jeg tenker vel at da har de kanskje et problem. Ikke det at de liker sex mer enn andre, men mer at de er redde for å være alene, dårlig selvtillit og må ha bekreftelse fra menn på at de er sexy, for svake til å tørre å si nei, manglende evne til å tenke konsekvenser eller vurdere om mannen er noe å samle på. Ganske tragiske, egentlig. Anonymous poster hash: 703c7...f41 Samme tenker jeg forresten om menn som ligger rundt også, forresten. Det går en grense mellom det å like sex og ha det gøy og leve livet, og å bare krongle til alt for seg. Anonymous poster hash: 703c7...f41
Bananahammock Skrevet 24. oktober 2013 #16 Skrevet 24. oktober 2013 Tenker hun liker menn og sex ( om du mener hetero damer) og det er all good det. Håper de beskytter seg og ligger unna gifte/ opptatte menn, men ellers så kan de ha seg så mye de ønsker . Jeg synes ikke kvinner som har uforpliktende sex er verre enn menn som gjør det samme. Men.... Jeg føler det er en ting man bør være litt mer forsiktig med om man har barn. Både med tanke på evt ons og sikkerhet men også rykter og sladder som kan gå utover barnet pga mors valg og utsvevende liv. Kanskje best og mest normalt å ligge rundt som ung og barnløs? Er det et problem om hun er lesbisk da?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #17 Skrevet 24. oktober 2013 ung og dum. ble venn med feile jenter som presset meg til noe jeg ikke engang viste hva var, da jeg først testet det ut ble jeg helt gal og begynte med sex som 14 åring... jeg har nå innsett at det der er ikke meg.. og jeg angrer så utrolig mye på at jeg lå med 33forskjellige! jeg er nå 17, snart 18 og vært i et forhold i 1 år. jeg kan ikke tenke meg og gå tilbake til den jeg engang var! Synest dere dette her er ille?.. jeg har også i vente et barn med han jeg elsker over alt på jord! Anonymous poster hash: 2f986...1c7
MammantilNurket Skrevet 24. oktober 2013 #18 Skrevet 24. oktober 2013 Tenker hun liker menn og sex ( om du mener hetero damer) og det er all good det. Håper de beskytter seg og ligger unna gifte/ opptatte menn, men ellers så kan de ha seg så mye de ønsker . Jeg synes ikke kvinner som har uforpliktende sex er verre enn menn som gjør det samme. Men.... Jeg føler det er en ting man bør være litt mer forsiktig med om man har barn. Både med tanke på evt ons og sikkerhet men også rykter og sladder som kan gå utover barnet pga mors valg og utsvevende liv. Kanskje best og mest normalt å ligge rundt som ung og barnløs?Er det et problem om hun er lesbisk da? Det vil jeg ikke påstå
Bananahammock Skrevet 24. oktober 2013 #19 Skrevet 24. oktober 2013 Tenker hun liker menn og sex ( om du mener hetero damer) og det er all good det. Håper de beskytter seg og ligger unna gifte/ opptatte menn, men ellers så kan de ha seg så mye de ønsker . Jeg synes ikke kvinner som har uforpliktende sex er verre enn menn som gjør det samme. Men.... Jeg føler det er en ting man bør være litt mer forsiktig med om man har barn. Både med tanke på evt ons og sikkerhet men også rykter og sladder som kan gå utover barnet pga mors valg og utsvevende liv. Kanskje best og mest normalt å ligge rundt som ung og barnløs?Er det et problem om hun er lesbisk da? Det vil jeg ikke påstå Er du "Englenemine"?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #20 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tenker ikke noe. Det er ganske normalt å ha ligget litt rundt, i en eller annen livsfase, av ene eller andre grunnen. Det er like normalt å IKKE ha gjort det. Anonymous poster hash: f5b7f...1be
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #21 Skrevet 24. oktober 2013 Tenker hun liker menn og sex ( om du mener hetero damer) og det er all good det. Håper de beskytter seg og ligger unna gifte/ opptatte menn, men ellers så kan de ha seg så mye de ønsker . Jeg synes ikke kvinner som har uforpliktende sex er verre enn menn som gjør det samme. Men.... Jeg føler det er en ting man bør være litt mer forsiktig med om man har barn. Både med tanke på evt ons og sikkerhet men også rykter og sladder som kan gå utover barnet pga mors valg og utsvevende liv. Kanskje best og mest normalt å ligge rundt som ung og barnløs?Er det et problem om hun er lesbisk da? Det vil jeg ikke påstå Busted?? Anonymous poster hash: 1ad6f...3e4
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #22 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tenker ikke noe. Det er ganske normalt å ha ligget litt rundt, i en eller annen livsfase, av ene eller andre grunnen. Det er like normalt å IKKE ha gjort det. Anonymous poster hash: f5b7f...1be Hva har det med saken å gjøre Anonymous poster hash: 26034...ac5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #23 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tenker ikke noe. Det er ganske normalt å ha ligget litt rundt, i en eller annen livsfase, av ene eller andre grunnen. Det er like normalt å IKKE ha gjort det. Anonymous poster hash: f5b7f...1be Hva har det med saken å gjøre Anonymous poster hash: 26034...ac5 Akkurat hva jeg sa. Anonymous poster hash: f5b7f...1be
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #24 Skrevet 24. oktober 2013 ung og dum. ble venn med feile jenter som presset meg til noe jeg ikke engang viste hva var, da jeg først testet det ut ble jeg helt gal og begynte med sex som 14 åring... jeg har nå innsett at det der er ikke meg.. og jeg angrer så utrolig mye på at jeg lå med 33forskjellige! jeg er nå 17, snart 18 og vært i et forhold i 1 år. jeg kan ikke tenke meg og gå tilbake til den jeg engang var! Synest dere dette her er ille?.. jeg har også i vente et barn med han jeg elsker over alt på jord! Anonymous poster hash: 2f986...1c7 noen som synest det er galt..? får ingen svar.. Anonymous poster hash: 2f986...1c7
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #25 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tenker ikke noe. Det er ganske normalt å ha ligget litt rundt, i en eller annen livsfase, av ene eller andre grunnen.Det er like normalt å IKKE ha gjort det. Anonymous poster hash: f5b7f...1be Hva har det med saken å gjøre Anonymous poster hash: 26034...ac5 Akkurat hva jeg sa. Anonymous poster hash: f5b7f...1be Ikke egentlig. Anonymous poster hash: 26034...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå