Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Hvor mange ganger er det greit å være forlover? Jeg har vært forlover 4 ganger! 2 medforlovere og no 2 hovedforlover! jeg er bare 26 år! Min søster mente at man bare er en god forlover en gang.. Hva tenker dere om det? Anonymous poster hash: 7ef31...12c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Da jeg giftet meg hadde man bare en forlover hver. Da begrenser det seg selv hvor mange ganger man er forlover også. Begynner man med flere forlovere, vil man jo nødvendigvis bli spurt oftere. Jeg har vært forlover en gang, og det var en opplevelse, men ikke noe jeg ville gjort for flyktige bekjente. Anonymous poster hash: f5cb1...249
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Kommer an på vennene du har, tydelig at de anser deg som en god venn, eller søster for den saks skyld Jeg har ikke vært noen, men jeg er bare 23 Anonymous poster hash: 2ddd9...f4e
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Når jeg giftet meg selv, så hadde jeg også bare en forlover! Mye bedre å holde seg til en pers.. Men har selv vært forlover for min søster og no min besteste bestevennine. Før har jeg vært medforlover for 2 av mine veldig gode venniner! Men vil jo ikke bare være en god forlover 1 gang, vil jo være det alle gangene HI Anonymous poster hash: 7ef31...12c
Brennheite Badeand Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Har vært to ganger, og da som eneste forlover begge ganger. Tror da vitterlig ikke jeg gjorde noen dårligere jobb andre gangen. Merkelig påstand fra søsteren din. Oppgaven til forloveren er vel å signere på et papir, fikse utdrikningslag, bistå bruden litt og holde en tale. Hvor vrient kan det være å gjøre det mer enn en gang?!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har vært forlover 1 gang, ekteskap er ikke så populært i min vennekrets Anonymous poster hash: aab91...50a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Vært det en gang. Skulle egentlig vært det igjen året etter, men dette bryllupet ble avlyst Anonymous poster hash: f7dd2...e2d
Jippipippi Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 To ganger som eneste forlover! Like kjekt begge gangene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå